Πορίσματα 2006
- Γενικά
-
Πόρισμα :
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB - Συνέβη: 26/03/2006 Δείτε το αρχείο (pdf): Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - Λεπτομέρειες
-
Πόρισμα :
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 ΕΔΑΑΠ Εκμεταλευόμενος: «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ Iδιοκτήτης: «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος Χώρα Κατασκευής: Μοντέλο: PA - 31T CHEYENNE II Εθνικότητα: Ελληνική Νηολόγιο: SX-AVB Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ημερομηνία & ώρα: 26/03/2006 & 15:56h time - Περίληψη
-
Πόρισμα :
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 ΕΔΑΑΠ Περίληψη: Το αεροσκάφος(α/φ) απογειώθηκε (α/γ) στις 15:40 της 26-03-2006 από τον Κρατικό
Αερολιμένα της Θεσ/νίκης «Μακεδονία», με χειριστή, άνδρα 45 ετών και συνεπιβάτες
δυο άνδρες, κατόχους πτυχίων χειριστών α/φ εναερίων γραμμών, με σκοπό την
πραγματοποίηση πτήσης ενημέρωσης και επιστροφή για προσγείωση (π/γ) στο
αεροδρόμιο (α/δ) αναχωρήσεως.
Στις 15:55 το α/φ πήρε άδεια για π/γ στον διάδρομο 34 και προσγειώθηκε στις 15:56 με
το σύστημα π/γ σε θέση επάνω. Το α/φ σύρθηκε για 362 m και ακινητοποιήθηκε στο
δεξιό ήμισυ του διαδρόμου, , μεταξύ του τροχοδρόμου D και πριν από την διασταύρωση
του διαδρόμου 10/28.
Οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες εφάρμοσαν το σχέδιο απομάκρυνσης του α/φ από τον
διάδρομο π/γ. Το α/δ παρέμεινε κλειστό για έξι λεπτά μέχρι να ανοίξει ο διάδρομος
10/28. Το α/φ απομακρύνθηκε μετά από πέντε ώρες με την χρήση γερανού. Ο διάδρομος
16/34 δόθηκε προς χρήση στις 21:12.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις
16:30 της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 510/ 27-03-2006 όρισε Ομάδα Διερεύνησης
του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Μπίστα Χρίστο επαγγελματία χειριστή α/φ και μέλη
τους Ρούσσινο Διονύσιο μηχανικό α/φ και Κυριάκου Γρηγόρη ιατρό. - Συστάσεις Ασφαλείας
-
Πόρισμα :
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 ΕΔΑΑΠ Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) - Φωτογραφίες
- Για μελλοντική χρήση