- Γενικά
-
Πόρισμα :
Αρ. 05/2003 Αεροσκάφος SX-ABS - Συνέβη: 03/11/2002 Δείτε το αρχείο (pdf): Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Περιοχή Αεροδρομίου Τανάγρας-Σχηματάρι Βοιωτίας - Λεπτομέρειες
-
Πόρισμα :
Αρ. 05/2003 Αεροσκάφος SX-ABS Συνέβη: 03/11/2002 ΕΔΑΑΠ Εκμεταλευόμενος: Εταιρεία FLIGHT SIMULATOR Iδιοκτήτης: Εταιρεία FLIGHT SIMULATOR Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Cο ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος Χώρα Κατασκευής: Μοντέλο: PA - 28 - 181(Archer II) Εθνικότητα: Ελληνική Νηολόγιο: SX-ABS Τοποθεσία: Περιοχή Αεροδρομίου Τανάγρας-Σχηματάρι Βοιωτίας Ημερομηνία & ώρα: 03/11/2002 & 13:45h time - Περίληψη
-
Πόρισμα :
Αρ. 05/2003 Αεροσκάφος SX-ABS Συνέβη: 03/11/2002 ΕΔΑΑΠ Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη όταν το διθέσιο μονοκινητήριο α/φος τύπου ΡΑ-28-181,
CHEROKEE ARCHER II που ανήκει στην εταιρεία FLIGHT SIMULATOR, με
στοιχεία νηολόγησης SX-ABS, ευρισκόμενο στο βασικό σκέλος του κύκλου
προσγείωσης του αεροδρομίου της Τανάγρας αντιμετώπισε κράτηση του κινητήρα. Ο
Κυβερνήτης εκτέλεσε επιτυχώς κατολίσθηση και αναγκαστική προσγείωση σε αγρό
στην προέκταση του εν χρήσει διαδρόμου 28 Κεντρικού και σε απόσταση περίπου ενός
χιλιομέτρου από το κατώφλι του διαδρόμου. Οι δύο επιβαίνοντες, ο Κυβερνήτης και
μία επιβάτης, δεν τραυματίσθηκαν, ενώ το α/φος υπέστη εκτεταμένες ζημιές.
Το ατύχημα γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφαλείας
Πτήσεων στις 3-11-2002. Η Ομάδα Διερεύνησης συστήθηκε σύμφωνα με την υπ’ αριθ.
430/4-11-2-2002 απόφαση της ΕΔΑΑΠ. Επικεφαλής της Ομάδας Διερεύνησης
ορίσθηκε ο χειριστής α/φων Παναγιώτης Σίσκος και μέλος ο μηχανικός α/φων
Δημοσθένης Βουδούρης. - Συστάσεις Ασφαλείας
-
Πόρισμα :
Αρ. 05/2003 Αεροσκάφος SX-ABS Συνέβη: 03/11/2002 ΕΔΑΑΠ Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) - Φωτογραφίες
- Για μελλοντική χρήση