Πορίσματα 2004

Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 14/2004 Αεροσκάφος - - Συνέβη: 22/05/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ (ΒΟΡΕΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΧΙΟΥ)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 14/2004 Αεροσκάφος - Συνέβη: 22/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΧΙΟΥ
Iδιοκτήτης: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΧΙΟΥ
Κατασκευαστής: ICP Srl
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: SAVANNAH
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: -
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ (ΒΟΡΕΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΧΙΟΥ)
Ημερομηνία & ώρα: 22/05/2004 18:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 14/2004 Αεροσκάφος - Συνέβη: 22/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 22 Μαΐου 2004 μέλη της Αερολέσχης Χίου προέβησαν σε δοκιμαστικές πτήσεις
Υπερελαφράς Πτητικής Μηχανής (ΥΠΜ) την συναρμολόγηση της οποίας είχαν
εκτελέσει οι ίδιοι. Κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών πτήσεων και ύστερα από
πάροδο 02:30 h, ο χειριστής διαπίστωσε αδυναμία ελέγχου της ΥΠΜ ως προς την
άνοδο-κάθοδο με ταυτόχρονη βύθισή της. Μη έχοντας άλλη επιλογή ο χειριστής
ενεργοποίησε το αλεξίπτωτο με το οποίο ήταν εξοπλισμένη η ΥΠΜ. Από την
προσεδάφισή της, που ήταν σχετικά ομαλή, προεκλήθησαν ζημιές μικρής έκτασης σ'
αυτήν.
Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε αυθημερόν και με την υπ’ αρ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/582/24-5-
2004 απόφαση του Προέδρου αυτής, συνεστήθη η προβλεπόμενη από το νόμο
2912/2001 άρθρο 8 ομάδα διερεύνησης αποτελούμενη από τους:
1. Παπαδόπουλο Ιωάννη, Διερευνητή, επικεφαλής
2. Πουλιέζο Νικόλαο, Διερευνητή, μέλος
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 14/2004 Αεροσκάφος - Συνέβη: 22/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 13/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AJX - Συνέβη: 23/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Τοποθεσία «Αεροδρόμιο Άργους»
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 13/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AJX Συνέβη: 23/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Iδιοκτήτης: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Κατασκευαστής: CESSNA
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: C172
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-AJX
Τοποθεσία: Τοποθεσία «Αεροδρόμιο Άργους»
Ημερομηνία & ώρα: 23/02/2004 12:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 13/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AJX Συνέβη: 23/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 23-02-04 και ώρα 12:05 το υπό στοιχεία νηολογίου SX-AJX αεροσκάφος (α/φ) με
Κυβερνήτη (Κ1) και έναν επιβάτη, απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Τρίπολης (LGTP) με
προορισμό – σύμφωνα με το υποβληθέν σχέδιο πτήσης – το ιδιωτικό αεροδρόμιο «Πόρτο
Χέλι». Κατά την διαδρομή και μετά σχετική ενημέρωση του ATHINAI INFORMATION
ο Κ1 προσγειώθηκε σε χωμάτινη επιφάνεια μήκους 450-500 μέτρων στην περιοχή
«Αεροδρόμιο Άργους», η οποία είχε σημανθεί με πολύχρωμη ταινία. Η σχετική
προετοιμασία για την προσγείωση (π/γ) του α/φ στον εν λόγω χώρο είχε γίνει από τον
Δήμαρχο Άργους, Δημήτριο Πλατή, έπειτα από συνεννόηση με τον Κ1 Ηλία Μπόζνο με
σκοπό την διάδοση της αεροπορικής ιδέας στους συμμετέχοντες στις σχετικές
εκδηλώσεις της Καθαρής Δευτέρας του Δήμου.
Λίγα λεπτά μετά την π/γ του και αφού στο α/φ επιβιβάστηκαν τρεις επιβάτες, ο Κ1
επιχείρησε να απογειώσει τούτο απ’ το χώρο στον οποίο μόλις είχε προσγειωθεί. Αμέσως
μετά την αποκόλληση του α/φ από το έδαφος οι τροχοί του προσέκρουσαν σε δύο
σταθμευμένα αυτοκίνητα με συνέπεια την αποκόλληση του δεξιού σκέλους προσγείωσης,
το οποίο διανύοντας απόσταση πενήντα επτά (57) μέτρων προσέκρουσε σε άλλο
σταθμευμένο ΙΧ αυτοκίνητο και ακινητοποιήθηκε.
Το α/φ συνεχίζοντας την άνοδό του κατευθύνθηκε στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, στο
οποίο εξετέλεσε αναγκαστική π/γ κατά την διάρκεια της οποίας προκλήθηκαν μικρές
ζημιές στο α/φ. Κανείς απ’ τους επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκε.
Με την υπ’ αριθμ ΕΔΑΑΠ/208/24-2-2004 απόφαση του Προέδρου της ΕΔΑΑΠ
συνεστήθη Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος με επικεφαλής τον Πουλιέζο Νικόλαο,
Διερευνητή και μέλος τον Κουμπουζή Σταύρο, Μηχανικό αεροσκαφών. Με την υπ’
αριθμ. ΕΔΑΑΠ/434/14-4-2004 απόφαση ορίστηκε ως επιπρόσθετο μέλος στην εν λόγω
ομάδα ο Νικολαΐδης Ηλίας, Χειριστής αεροσκαφών.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 13/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AJX Συνέβη: 23/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 12/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ - Συνέβη: 01/06/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΕΡΡΩΝ (ΚΑΜΗΛΑ)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 12/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 01/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: MOYES
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: XT 165
Εθνικότητα: -
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΕΡΡΩΝ (ΚΑΜΗΛΑ)
Ημερομηνία & ώρα: 01/06/2003 14:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 12/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 01/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη Σερρών, από τις 30-5 έως και τις 1-6-03 διεξαγόταν
η 1η συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αιωροπτερισμού 2003, από την
Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία, η οποία είχε αναθέσει την εκτέλεσή του στην
Αερολέσχη Σερρών.
Την 1 Ιουνίου, την 3η αγωνιστική ημέρα, μετά το τέλος των απογειώσεων(α/γ)
των πιλότων της Β’ κατηγορίας και 30 λεπτά προ της ενάρξεως των α/γ των πιλότων της
Α’ κατηγορίας, απογειώθηκε ο χειριστής του εν θέματι αιωροπτέρου. Λίγο χρόνο μετά
την α/γ του εισήλθε στην παρακείμενη χαράδρα, προσέκρουσε σε βράχια στο στενότερο
σημείο της με αποτέλεσμα να πέσει στο ποτάμι, το οποίο διαρρέει την χαράδρα και να
τραυματιστεί θανάσιμα.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 12/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 01/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 11/2004 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HDV - Συνέβη: 11/02/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 1,2 ΝΜ ΑΠΟ ΑΚΤΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ Α/Δ ΙΚΑΡΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 11/2004 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HDV Συνέβη: 11/02/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: HELITALIA SpA
Iδιοκτήτης: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Κατασκευαστής: AGUSTA SpA
ΕΙΔΟΣ: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: A109E POWER/SN11096
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-HDV
Τοποθεσία: ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 1,2 ΝΜ ΑΠΟ ΑΚΤΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ Α/Δ ΙΚΑΡΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 11/02/2003 12:29
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 11/2004 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HDV Συνέβη: 11/02/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 10-02-2003, ελικόπτερο (ε/π) του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) το
οποίο στάθμευε στην νήσο Λέσβο, με στοιχεία νηολογίου SX-HDV, χαρακτηριστικό
κλήσης ΕΚΑΒ7 και με Κυβερνήτη (Κ1) άνδρα 50 ετών, διετέθη για εκτέλεση
αποστολής αεροδιακομιδής ασθενούς από την νήσο Ικαρία στη νήσο Σάμο. Η
διαδρομή την οποία θα έπρεπε να ακολουθήσει σύμφωνα με το υποβληθέν σχέδιο
πτήσης, ήταν Μυτιλήνη-Ικαρία-Σάμος-Μυτιλήνη.
Την 00:08:55 ώρα (00:09:58 χρόνος ραντάρ) της 11-02-03, σε απόσταση 4ΝΜ
βορείως του Αεροδρομίου (Α/Δ) Ικαρίας το ε/π ΕΚΑΒ7 ανέφερε στον Πύργο Ελέγχου
Αεροδρομίου (ΠΕΑ) Ικαρίας τη θέση του, ότι είναι ενόψει περιοχής Α/Δ και την
πρόθεσή του να προσεγγίσει από ανατολικά στην τελική του διαδρόμου 33.
Δύο λεπτά και δεκαοκτώ δευτερόλεπτα (00:02:18) μετά από την παραπάνω
αναφορά, το ε/π εξαφανίστηκε από την οθόνη των ραντάρ της περιοχής.
Εικοσιτρία λεπτά και πέντε δευτερόλεπτα (00:23:05) από την τελευταία αναφορά ο
Έλεγχος Εναερίου Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) κήρυξε το ε/π σε κατάσταση ανάγκης και
άρχισαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για εντοπισμό και διάσωση από το Ενιαίο
Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ).
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), σύμφωνα
με το ΑΝΝΕΧ 13 του ICAO, την ίδια μέρα ενημέρωσε για το ατύχημα, την αρμόδια
Αρχή (Agenzia Nazionale per la Sicurezza Del Volo – ANSV) της χώρας κατασκευής
και εκμεταλλευομένου το ε/π (Ιταλία) και τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής
Αεροπορίας (International Civil Aviation Organization - ICAO).
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 11/2004 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HDV Συνέβη: 11/02/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 10/2004 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΥΠΜ) - Συνέβη: 07/10/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 10/2004 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΥΠΜ) Συνέβη: 07/10/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: ΙΤΑΛΙΑ (άγνωστο εργοστάσιο)
ΕΙΔΟΣ: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΥΠΜ)
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: SKY ARROW 450Τ
Εθνικότητα: -
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 07/10/2003 18:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 10/2004 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΥΠΜ) Συνέβη: 07/10/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 7-10-03 και ώρα 18.00 ο ιδιοκτήτης και χειριστής Υπερελαφράς Πτητικής Μηχανής
(ΥΠΜ), κατηγορίας υπερελαφρού αεροπλάνου τύπου Sky Arrow 450T ενεπλάκη σε
ατύχημα με αυτό, με συνέπεια τον σοβαρό τραυματισμό του. Ο χώρος που συνέβη το
ατύχημα είναι πεδίο αεροπορικών δραστηριοτήτων, μη εγκεκριμένο από τις ΕΛ.Α.Ο. και
ΥΠΑ, το οποίο ευρίσκεται εντός κατοικημένης περιοχής της Κοινότητος Ολυμπιάδος του
Δήμου Πτολεμαΐδος (Εορδαία) και ανήκει στην εταιρία εμπορίας και εκμεταλλεύσεως
υπερελαφρών αεροσκαφών (α/φ) με την επωνυμία Matkaris Aerosporting.
To α/φ μετά την απογείωση περιήλθε σε απώλεια στηρίξεως από ύψος 10-15 m και με
αριστερή κλίση προσέκρουσε στο έδαφος, αρχικά με την αριστερή πτέρυγα και εν
συνεχεία με τον θάλαμο διακυβερνήσεως, υποστάν ολική καταστροφή.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 10/2004 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΥΠΜ) Συνέβη: 07/10/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 09/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ - Συνέβη: 21/03/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΝΕΜΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ, ΑΡΝΙΣΣΑ Ν. ΠΕΛΛΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 09/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 21/03/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής:
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: Ιπτάμενη Αθλητική Συσκευή
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΑΝΕΜΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ, ΑΡΝΙΣΣΑ Ν. ΠΕΛΛΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 21/03/2004 12:20
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 09/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 21/03/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη την 21-03-2004 και περί ώρα 12:20 στο Ανεμοδρόμιο της
Παναγίτσας, Δήμου Άρνισσας, Νομού Πέλλης.
Με την υπ. αριθμ. ΕΔΑΑΠ/500/04-05-2004 απόφαση του Προέδρου της ΕΔΑΑΠ
υπεύθυνος διερευνητής του ατυχήματος ορίστηκε ο χειριστής υπερελαφρών Στ. Κεχαγιάς
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 09/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 21/03/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 08/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ - Συνέβη: 07/06/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΒΕΛΙΑ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ, ΑΧΑΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 08/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 07/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: Ιπτάμενη Αθλητική Συσκευή,
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο:
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΒΕΛΙΑ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ, ΑΧΑΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 07/06/2003 14:35
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 08/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 07/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 7/6/03 και ώρα 14:35, κατά την διάρκεια της διαδικασίας απογειώσεως με
αλεξίπτωτο πλαγιάς, από τον χώρο απογειώσεως Βελιά Κεραίες Καλαβρύτων ο χειριστής
απέτυχε να απογειωθεί επιτυχώς με αποτέλεσμα να προκληθεί τραυματισμός του.
Το συμβάν έλαβε χώρα κατά την πρώτη ημέρα αγώνων δοκιμής του Παγκοσμίου
Κυπέλλου αλεξιπτώτου πλαγιάς 2003 στην περιοχή των Καλαβρύτων, νομού Αχαΐας.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 08/2004 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΚΕΥΗ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ Συνέβη: 07/06/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 07/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 40899 - Συνέβη: 09/08/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΖΥΓΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 07/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 40899 Συνέβη: 09/08/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: USA AVIATION INC
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: CHEROKEE SIX ‘300’
Εθνικότητα: Η.Π.Α.
Νηολόγιο: Ν 40899
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΖΥΓΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 09/08/2003 09:35
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 07/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 40899 Συνέβη: 09/08/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 9 Αυγούστου 2003 και περί ώρα 09:00 το υπό στοιχεία νηολογήσεως Ν40899
αεροσκάφος (α/φ) της εταιρείας USA AVIATION INC απογειώθηκε από το
αεροδρόμιο Μακεδονία για πτήση αναψυχής με προορισμό το Πεδίο Προσγειώσεως
(π/γ) Ζυγού Ξάνθης, με χειριστή και δύο επιβαίνοντες.
Προσεγγίζοντας στο πεδίο π/γ Ζυγού ο χειριστής ενημερώθηκε για τον καιρό, μέσω
ασυρμάτου από μέλη της τοπικής Αερολέσχης. Κατά την π/γ στο διάδρομο 35 το α/φ
εξετράπη προς τα αριστερά και εξήλθε του διαδρόμου. Παρά την προσπάθεια του
χειριστή να απογειωθεί το α/φ διέγραψε στο έδαφος διαδρομή 900 περίπου μέτρων,
προσέκρουσε διαδοχικά σε βάση εκ τσιμέντου, σε χωμάτινο ανάχωμα μέχρι να
ακινητοποιηθεί στο χωμάτινο διάζωμα κατά μήκος της εθνικής οδού Ξάνθης-Λάγος,
υφιστάμενο σχεδόν ολική καταστροφή. Ο χειριστής και οι δύο επιβάτες του α/φους
τραυματίστηκαν σοβαρά.
Η Επιτροπή Διερευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφαλείας Πτήσεων, η οποία
ενημερώθηκε αμέσως με την ΕΔΑΑΠ/1100/9-8-2003 διαταγή όρισε τον Κυβερνήτη
Γρηγόριο Μανουσακάκη ως διερευνητή του εν λόγω ατυχήματος
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 07/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 40899 Συνέβη: 09/08/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB - Συνέβη: 08/01/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEROSERVICES SA
Iδιοκτήτης: AEROSERVICES SA
Κατασκευαστής: ROBINSON HELICOPTER Co
ΕΙΔΟΣ: EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: R-22 M
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-HRB
Τοποθεσία: ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 08/01/2004 11:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 08/01/2004 και ώρα 10:20 το υπό τα ανωτέρω στοιχεία και τύπο Ελικόπτερο
(Ε/Π) απογειώθηκε από την Πάχη Μεγάρων με προορισμό τον Άγιο Κοσμά. Η πτήση
ήταν εκπαιδευτική και σύμφωνα με το Σχέδιο Πτήσεως θα ακολουθούσε την
διαδρομή Μέγαρα – Καστέλλα – Άγιος Κοσμάς. Στις 10:41 ο χειριστής του Ε/Π
κάλεσε το Athinai FIC και ανέφερε ότι βρισκόταν στην Καστέλλα στα 500 ft, ότι θα
κατευθυνόταν παραλιακά μέχρι την περιοχή της Βουλιαγμένης και θα επέστρεφε για
προσγείωση σε πεδίο στον Άγιο Κοσμά. Μετά τον Αστέρα Βουλιαγμένης και έχοντας
πορεία προς Άγιο Κοσμά παρατηρήθηκαν κραδασμοί και στη συνέχεια κράτηση του
κινητήρα του Ε/Π. Αμέσως ανέλαβε την διακυβέρνηση του Ε/Π ο εκπαιδευτής και
αφού έκανε αυτοπεριστροφή με κρατημένο τον κινητήρα, ήρθε σε ομαλή επαφή με
την θάλασσα. Οι δύο επιβαίνοντες, εκπαιδευτής και μαθητής εγκατέλειψαν το Ε/Π
πριν βυθιστεί και βγήκαν κολυμπώντας στην ακτή.
Την 08/01/2004 η Επιτροπή Διευρευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
όρισε Ομάδα Διερευνήσεως του ατυχήματος, τον Κυβερνήτη Ε/Π Νικόλαο
Καλαμπαλίκη, ως επικεφαλής και τον Μηχανικό Ε/Π Ευστράτιο Καμπουρέλλη ως
μέλος.
Το έργο της διερευνήσεως άρχισε αυθημερόν.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 05/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AOU - Συνέβη: 01/05/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Ν.Α. ΑΚΤΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ( ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΣΟΧΩΡΙΟΥ)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 05/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AOU Συνέβη: 01/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: PANAERO ΕΠΕ
Iδιοκτήτης: PANAERO ΕΠΕ
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT CO
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA 32-260
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-AOU
Τοποθεσία: Ν.Α. ΑΚΤΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ( ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΣΟΧΩΡΙΟΥ)
Ημερομηνία & ώρα: 01/05/2003 17:25
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 05/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AOU Συνέβη: 01/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη όταν το μονοκινητήριο α/φος που ανήκει στην εταιρεία
PANAERO, με στοιχεία νηολογήσεως SX-AOU, τύπου ΡΑ-32-260, CHEROKEE,
S/N 32-1294 της εταιρείας PIPER AIRCRAFT CO ευρισκόμενο σε ύψος 4000 ft και
απόσταση 20 ναυτικών μιλιών από το ΚΕΠΙΡ (σημείο αναφοράς) υπέστη απώλεια
ισχύος του κινητήρα. Ο χειριστής (Κ1) εκτέλεσε επιτυχώς κατολίσθηση και
αναγκαστική προσθαλάσσωση 50 μέτρα από την ακτή και σε απόσταση περίπου ενός
χιλιομέτρου από την περιοχή Μεσοχώρια Ευβοίας. Οι δύο επιβαίνοντες, ο Κ1 και
μία επιβάτης, δεν τραυματίσθηκαν, ενώ το α/φος βυθίστηκε.
Το ατύχημα γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Διερευνήσεως Ατυχημάτων
και Ασφάλειας Πτήσεων την 1-5-2003. Η Ομάδα Διερευνήσεως συστήθηκε
σύμφωνα με τις υπ’ αριθ. ΕΔΑΑΠ 500 / 2-5-2003 και ΕΔΑΑΠ 593 / 16-5-2003
αποφάσεις. Επικεφαλής της Ομάδας Διερευνήσεως ορίσθηκε ο Υποπτέραρχος ε.α.
Ιωάννης Κολοβός και μέλος ο μηχανικός α/φων Σταύρος Κουμπουζής.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 05/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-AOU Συνέβη: 01/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL - Συνέβη: 31/01/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΛΕΧΑΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΜΕΓΑΡΩΝ
Iδιοκτήτης: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΓΕΡΑΝΕΙΩΝ
Κατασκευαστής: CESSNA
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: CESSNA 150H
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-ACL
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΛΕΧΑΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 31/01/2003 15:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη όταν το διθέσιο μονοκινητήριο α/φος τύπου Cessna 150Η, που
ανήκει στην Αερολέσχη Γερανείων με στοιχεία νηολόγησης SX-ACL,
ευρισκόμενο στην τελική φάση προσεγγίσεως για προσγείωση-απογείωση (TOUCH
AND GO) στο Πεδίο προσγειώσεων Λεχαίου Κορινθίας ήλθε σε επαφή με τον
χωμάτινο διάδρομο πρώτα με τον ριναίο τροχό και με μεγαλύτερο βαθμό καθόδου
από τον κανονικό. Αποτέλεσμα της αντικανονικής αυτής προσγειώσεως(π/γ) ήταν η
θραύση του ριναίου τροχού, την οποία αντελήφθη ο Κυβερνήτης (Κ1), ματαίωσε
την προγραμματισμένη απογείωση (α/γ) και ακινητοποίησε το α/φος σε απόσταση
40 μέτρων. Οι δύο επιβαίνοντες, ο Κ1 και ένας επιβάτης, δεν τραυματίσθηκαν, ενώ
το α/φος υπέστη εκτεταμένες ζημιές.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 03/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ - Συνέβη: 22/08/2002
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ ΚΟΛΠΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 03/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Συνέβη: 22/08/2002
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής:
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: VISION S(Small)
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ ΚΟΛΠΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 22/08/2002 17:15
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 03/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Συνέβη: 22/08/2002
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την Πέμπτη 22/08/02 και ώρα 17:00, ο ιδιοκτήτης χειριστής αλεξιπτώτου
πλαγιάς, κατά την διάρκεια της διαδικασίας προσγειώσεώς του στην παραλία Καλαμάτας
έμπροσθεν του κάμπιγκ "ΜΑΡΙΝΑ", λόγω κακών χειρισμών, απέτυχε να προσγειωθεί
επιτυχώς με αποτέλεσμα να προκληθεί τραυματισμός του
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 03/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Συνέβη: 22/08/2002
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C - Συνέβη: 27/07/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: QUITEMORE SERVICES LTD
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-32-300
Εθνικότητα: Η.Π.Α.
Νηολόγιο: Ν 6925C
Τοποθεσία: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 27/07/2003 15:49
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το αεροσκάφος (α/φος) απογειώθηκε από το αεροδρόμιο (Α/Δ) της Σύρου στις 27-
07-2003, για την πραγματοποίηση πτήσεως αναψυχής και προορισμό το Α/Δ της
Πάρου, με τον χειριστή και μία επιβάτιδα.
Προσεγγίζοντας το Α/Δ της Πάρου, ο χειριστής έλαβε άδεια προσγειώσεως (π/γ) στο
διάδρομο 35. Κατά την φάση της π/γ, το δεξιό σκέλος του συστήματος π/γ του α/φους
προσέκρουσε βίαια στο έδαφος 50 εκατοστά πριν από την αρχή του διαδρόμου, με
αποτέλεσμα το α/φος να αναπηδήσει, το δεξιό σκέλος να αποκολληθεί και να
διπλώσει κάτω από την πτέρυγα. Ο χειριστής κράτησε το α/φος στο κέντρο του
διαδρόμου, το οποίο αφού σύρθηκε 70 μέτρα ακινητοποιήθηκε σε απόσταση 300
περίπου μέτρων από την αρχή και δεξιά του άξονα του διαδρόμου. Οι δύο
επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκαν, ενώ το α/φος έπαθε εκτεταμένες ζημιές.
Με την απόφαση ΕΔΑΑΠ 1043/29-07-03, ορίσθηκε Ομάδα Διερεύνησης του
ατυχήματος, με επικεφαλής τον Χρίστο Μπίστα, Επαγγελματία Χειριστή και
Μηχανικό α/φων.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 01/2004 Αεροσκάφος SX-ΒΚΕ - Συνέβη: 09/09/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 01/2004 Αεροσκάφος SX-ΒΚΕ Συνέβη: 09/09/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Iδιοκτήτης: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Κατασκευαστής: BOEING
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: B-737-400
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-ΒΚΕ
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 09/09/2003 13:20
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 01/2004 Αεροσκάφος SX-ΒΚΕ Συνέβη: 09/09/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 09/09/2003 το υπό στοιχεία SX-BKE αεροσκάφος (α/φος) της Ολυμπιακής
Αεροπορίας (ΟΑ), τύπου Β-737-400 εκτελούσε την πτήση ΟΑ 504. Κατά την
διάρκεια προσεγγίσεως στο διάδρομο προσγειώσεως (π/γ) του Αεροδρομίου (α/δ) Ν.
Καζαντζάκης και λίγο προ της επαφής των τροχών με την επιφάνεια του διαδρόμου,
λόγω αναταράξεων και διατμητικού ανέμου το α/φος έλαβε απότομη κλίση προς τα
αριστερά με αποτέλεσμα ένα τμήμα της αριστερής πτέρυγος να προσκρούσει επί του
διαδρόμου και να υποστεί μικρής εκτάσεως ζημιές.
Το α/φος μετά το συμβάν επιθεωρήθηκε από εντεταλμένο μηχανικό της ΟΑ στο εν
λόγω α/δ και αφού έγιναν οι απαραίτητες προσωρινές επισκευές επέστρεψε στην
βάση του με άλλο πλήρωμα, το οποίο είχε μεταβεί στο Ηράκλειο για τον σκοπό αυτό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 01/2004 Αεροσκάφος SX-ΒΚΕ Συνέβη: 09/09/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση