Πορίσματα 2005

Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 16/2005 Αεροσκάφος 5B-DBS - Συνέβη: 15/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 16/2005 Αεροσκάφος 5B-DBS Συνέβη: 15/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Κυπριακές Αερογραμμές
Iδιοκτήτης: International Lease Corporation
Κατασκευαστής: Airbus Industries
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: A330 - 243
Εθνικότητα: Κυπριακή
Νηολόγιο: 5B-DBS
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 15/02/2004 11:13
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 16/2005 Αεροσκάφος 5B-DBS Συνέβη: 15/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 15.02.04 και περί ώρα 1113 προσγειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα
Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ) το υπό στοιχεία νηολόγησης
αεροσκάφος (α/φ) 5B-DBS, τύπου Α330-243, πτήση CY312 των
Κυπριακών Αερογραμμών προερχόμενο από Λάρνακα. Μετά την
τροχοδρόμηση και στάθμευση του α/φ στην θέση Α03 του κύριου
τερματικού σταθμού και κατά την διάρκεια ελέγχου από τον μηχανικό
εδάφους μετά την αποβίβαση των επιβατών, διαπιστώθηκε ότι ο υπ’ αριθ.
2 κινητήρας ήταν χτυπημένος στο κάτω μέρος του χείλους προσβολής
και του καλύμματός του.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ΔΑΑ είχε κλείσει λόγω σφοδρής
χιονόπτωσης και επαναλειτούργησε το πρωί της 14.02.04.
Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το τελευταίο από τα τρία συμβάντα που
έγιναν στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με την
κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
ενημερώθηκε για το συμβάν στις 15.02.05 και ο Πρόεδρος της με την
ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους Νικόλαο
Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη, μηχανικό
αεροσκαφών ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 16/2005 Αεροσκάφος 5B-DBS Συνέβη: 15/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ - Συνέβη: 14/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: U.A.E.
Iδιοκτήτης: MURJAN 3 Ltd
Κατασκευαστής: Airbus Industries
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: A330 - 243
Εθνικότητα: ΑΡΑΒΙΚΗ
Νηολόγιο: Α6-ΕΚΥ
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/02/2004 12:34
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 14.02.04 και περί ώρα 1345 κατά την διάρκεια της τροχοδρόμησης
με την καθοδήγηση από Όχημα Καθοδήγησης του εκμεταλλευομένου
του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ), ο υπ’ αρ. 1
κινητήρας του αεροσκάφους (α/φ) Α6-ΕΚΥ, τύπου Α330-243 της
εταιρείας U.A.E. χτύπησε σε συσσωρευμένο πλευρικά χιόνι με
αποτέλεσμα να υποστεί βαθούλωμα στο χείλος προσβολής, αλλά και στο
κάλυμμα του κινητήρα.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες πριν την προσγείωση (π/γ) του
α/φ ο ΔΑΑ είχε κλείσει λόγω σφοδρότατης χιονόπτωσης.
Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το δεύτερο από συνολικά τρία συμβάντα
που έγιναν στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με
την επιχειρησιακή κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία
του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
ενημερώθηκε για το συμβάν στις 15.02.05 και ο Πρόεδρος της με την
ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους Νικόλαο
Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη, μηχανικό
αεροσκαφών ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG - Συνέβη: 14/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD
Iδιοκτήτης: THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD
Κατασκευαστής: McDONNELL DOUGLAS
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MD-11
Εθνικότητα: ΤΑΫΛΑΝΔΙΚΗ
Νηολόγιο: HS-TMG
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/02/2004 06:45
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 14.02.04 και περί ώρα 1600 h κατά την διάρκεια του προβλεπόμενου
προ-πτήσης ελέγχου από τον μηχανικό εδάφους διαπιστώθηκε ότι το
κάλυμμα του υπ’ αρ. 1 κινητήρα του αεροσκάφους (α/φ) HS-TMG,
τύπου MD-11 της εταιρείας ΤΗΑΙ Airlines έφερε ρωγμή στο κάτω και
αριστερό μέρος του καθώς και διαμήκη βαθουλώματα.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες πριν την προσγείωση του α/φ ο
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ) είχε κλείσει λόγω
πυκνής χιονόπτωσης.
Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το πρώτο από τα τρία που συνέβησαν
στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με την
κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία του, το πρωί της
14.02.05.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
ενημερώθεισαν για το συμβάν στις 15.02.05 εξέδωσε την
ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 με την οποία όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους
Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη,
μηχανικό αεροσκαφών (α/φ) ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 13/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-BGW - Συνέβη: 28/01/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΡΟΔΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 13/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-BGW Συνέβη: 28/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEGEAN AIRLINES
Iδιοκτήτης: AEGEAN AIRLINES
Κατασκευαστής: BOEING AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: B 737-31S
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο: SX-BGW
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΡΟΔΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 28/01/2005 10:24
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 13/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-BGW Συνέβη: 28/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 28/1/05 αεροσκάφος (α/φ) των Αερογραμμών Αιγαίου (Aegean Airlines) που εκτελούσε το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ κατά την προσγείωσή (π/γ) του στον Κρατικό Αερολιμένα Ρόδου, λόγω των ισχυρών Ν-ΝΑ ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή, των αναταράξεων, της διάτμησης ανέμου(wind shear) και των διορθώσεων που εφάρμοσε το πλήρωμα προκειμένου να αντισταθμίσει τις επιδράσεις του ανέμου, περιήλθε σε στάση με μεγάλη κλίση περί τον διαμήκη άξονά του με αποτέλεσμα η κάτω επιφάνεια του καλύμματος του Νο 2 κινητήρα και το εξωτερικό πτερύγιο καμπυλότητας του χείλους προσβολής της δεξιάς πτέρυγάς του να έλθουν σε επαφή με τον διάδρομο π/γ.
Το πλήρωμα ματαίωσε την π/γ και επέστρεψε στην Αθήνα.
Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε αυθημερόν και με την υπ’ αριθμ.πρωτ. ΕΔΑΑΠ/102/31-1-2004 απόφαση του Προέδρου αυτής συνεστήθη η προβλεπόμενη από το νόμο 2912/2001 άρθρο 8 Ομάδα Διερεύνησης αποτελούμενη από τους Παπαδόπουλο Ιωάννη, Διερευνητή, ως επικεφαλής, Τσιτινίδη Τριαντάφυλλο, Αεροναυπηγό και Μάρκου Ιωάννη, Ιατρό, ως μέλη
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 13/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-BGW Συνέβη: 28/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 12/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ - Συνέβη: 09/10/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΡΙΟΛΙΘΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 12/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης:
Κατασκευαστής: AXIS
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MERCURY
Εθνικότητα: ΠΟΛΩΝΙΚΗ
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΠΡΙΟΛΙΘΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 09/10/2004 17:26
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 12/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 9η Οκτωβρίου 2004 και ώρα 17:26:56 κατά τη διάρκεια των 8ων Πανευρωπαϊκών
Αγώνων Αλεξιπτώτου Πλαγιάς, Πολωνός αεραθλητής, χειριζόμενος αλεξίπτωτο
πλαγιάς, κατέπεσε 1300 μέτρα ανατολικά του Πριόλιθου Αρκαδίας, με συνέπεια το
σοβαρό τραυματισμό του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, η οποία
ενημερώθηκε την ίδια ημέρα, εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ/1137 της 9ης Οκτωβρίου 2004
εντολή, ορίζοντας την Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος με επικεφαλής τον κυβ.
Ηλία Νικολαΐδη, και μέλη τους κ Ιωάννη Μάρκου, ιατρό, και Θεοχάρη Παναγιώτη
χειριστή ΙΑΣ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 12/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 11/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ - Συνέβη: 09/10/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΛΕΒΙΔΙ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΘΕΣΗ "ΛΑΚΑ ΤΟΥ ΞΕΡΑΚΙ"
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 11/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: UP
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: TARGA
Εθνικότητα: ΙΣΠΑΝΙΚΗ
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΛΕΒΙΔΙ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΘΕΣΗ "ΛΑΚΑ ΤΟΥ ΞΕΡΑΚΙ"
Ημερομηνία & ώρα: 09/10/2004 15:21
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 11/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 9η Οκτωβρίου 2004 και ώρα 15:19 κατά τη διάρκεια των 8ων Πανευρωπαϊκών
Αγώνων Αλεξιπτώτου Πλαγιάς αεραθλητής αλεξιπτώτου πλαγιάς κατέπεσε στo
όρος Φάλκος του δήμου Λεβιδίου, νομού Αρκαδίας με συνέπεια το θανάσιμο
τραυματισμό του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, η οποία
ενημερώθηκε την ίδια ημέρα, εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ/1137 της 9ης Οκτωβρίου 2004
εντολή, ορίζοντας την Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος με επικεφαλής τον Κυβ.
Ηλία Νικολαΐδη, και μέλη τους Ιωάννη Μάρκου, ιατρό, και Θεοχάρη Παναγιώτη
Χειριστή ΙΑΣ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 11/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 10/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ - Συνέβη: 09/10/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΡΙΟΛΙΘΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 10/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: AXIS
ΕΙΔΟΣ: ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MERCURY
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΠΡΙΟΛΙΘΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 09/10/2004 17:19
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 10/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 9η Οκτωβρίου 2004 και ώρα 17:19:11 κατά τη διάρκεια των 8ων Πανευρωπαϊκών
Αγώνων Αλεξιπτώτου Πλαγιάς αεραθλητής κατέπεσε 1 χιλιόμετρο βόρεια –
βορειοανατολικά του Πριόλιθου Αρκαδίας, με συνέπεια το σοβαρό τραυματισμό του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, η οποία ενημερώθηκε την
ίδια ημέρα, εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ/1137 της 9ης Οκτωβρίου 2004 εντολή, ορίζοντας την
Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος με επικεφαλής τον κυβ. Ηλία Νικολαΐδη, και μέλη
τους κ Ιωάννη Μάρκου, ιατρό, και Θεοχάρη Παναγιώτη, χειριστή ΙΑΣ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 10/2005 ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ Συνέβη: 09/10/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 09/2005 Αεροσκάφος G-FCLE - Συνέβη: 03/08/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 09/2005 Αεροσκάφος G-FCLE Συνέβη: 03/08/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: THOMAS COOK
Iδιοκτήτης:
Κατασκευαστής: BOEING AIRCRAFT COMPANY
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: B-757
Εθνικότητα: ΑΓΓΛΙΚΗ
Νηολόγιο: G-FCLE
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 03/08/2004 04:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 09/2005 Αεροσκάφος G-FCLE Συνέβη: 03/08/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 04:00 της 3ης Αυγούστου 2004 γυναίκα μέλος Πληρώματος Θαλάμου
Επιβατών(ΠΘΕ), της αεροπορικής εταιρείας Thomas Cook πτήση TCX 131, στη
προσπάθειά της, να κλείσει την θύρα επιβίβασης ,έπεσε στο έδαφος με αποτέλεσμα το
τραυματισμό της. Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε αυθημερόν και με την υπ’ αρίθμ.
ΕΔΑΑΠ/895/03.08.2004 απόφαση του Προέδρου, της συνεστήθη η προβλεπόμενη από
τον νόμο 2912/2001 Ομάδα Διερεύνησης αποτελούμενη από τους διερευνητές Κυβ. Ηλία
Νικολαΐδη ως επικεφαλής και κ. Μάρκου Ιωάννη ιατρό ως μέλος, η οποία επελήφθη της
διερεύνησης του ατυχήματος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 09/2005 Αεροσκάφος G-FCLE Συνέβη: 03/08/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 08/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ - Συνέβη: 30/09/2001
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΣΑΜΙΚΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 08/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Συνέβη: 30/09/2001
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΕΙΔΟΣ: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Εθνικότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΣΑΜΙΚΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 30/09/2001 19:25
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 08/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Συνέβη: 30/09/2001
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 30.09.01, ο ιδιοκτήτης και χειριστής Υπερελαφράς Πτητικής Μηχανής –
τρίκυκλου μηχανοκίνητου αιωροπτέρου (TRIKE) δύο θέσεων, μαζί με
εκπαιδευόμενη στον χειρισμό της συγκεκριμένης ΥΠΜ εκτελούσαν εκπαιδευτικές
πτήσεις. Περί ώρα 19:20 απογειώθηκαν από χώρο στην περιοχή πρώην λίμνης
Αγουλινίτσας, Σαμικού, Νομού Ηλείας και μετά από πτήση πέντε λεπτών κατέπεσαν
σε αγρό που απέχει περίπου 700 m από τον χώρο απογείωσης(α/γ) με αποτέλεσμα
τον θανάσιμο τραυματισμό αμφοτέρων.
Με τις υπ. αριθμ. ΕΔΑΑΠ/341/22.03.05 και ΕΔΑΑΠ/548/09.05.05 αποφάσεις
του Προέδρου της ΕΔΑΑΠ ορίστηκε ομάδα διερεύνησης με Επικεφαλής τον Νικόλαο
Σ. Πουλιέζο, διερευνητή και μέλη τους Βασίλη Κουκόπουλο, χειριστή α/φων,
Δημοσθένη Βουδούρη, μηχανικό αεροσκαφών και Ιωάννη Μάρκου, ιατρό με εντολή,
την παραλαβή του φακέλου διερεύνησης από τον κ. Ηλία Ηλιάδη, Αεροναυπηγό της
ΥΠΑ, ο οποίος με την ΥΠΑ/Δ2/Ε/5841/01.10.01 είχε ορισθεί ως υπεύθυνος
διερευνητής και την σύνταξη σχεδίου πορίσματος διερεύνησης.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 08/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Συνέβη: 30/09/2001
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 07/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ - Συνέβη: 15/05/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΜΥΓΔΑΛΕΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 07/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Συνέβη: 15/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: EURO FLY – FIRE FOX
ΕΙΔΟΣ: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΑΜΥΓΔΑΛΕΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 15/05/2004 11:20
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 07/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Συνέβη: 15/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη περίπου την 11:20 h της 15-05-04 κατά τη διάρκεια
προσπάθειας πραγματοποίησης αναγκαστικής προσγείωσης της Υπερελαφράς
Πτητικής Μηχανής (ΥΠΜ) σε μη ελεγχόμενο και εγκεκριμένο χώρο.
Κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, λόγω ακαταλληλότητας του εδάφους,
λανθασμένων χειρισμών και απειρίας του χειριστού, δεν κατέστη δυνατή η ομαλή
προσγείωση της ΥΠΜ με αποτέλεσμα, καταρχάς την πρόσκρουση και αναδίπλωση
του ριναίου σκέλους της και στη συνέχεια την ανατροπή της.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), η οποία
ενημερώθηκε την ίδια ημέρα, εξέδωσε την με αρ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/555/17-05-04
απόφαση του Προέδρου της, ορίζοντας ως Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος τους
Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή, ως επικεφαλής και μέλη τους : Χρίστο Μπίστα,
Χειριστή και Μηχανικό α/φων και Ιωάννη Μάρκου, Ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 07/2005 ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ ΠΤΗΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Συνέβη: 15/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 06/2005 Αεροσκάφος 4Χ-CEU - Συνέβη: 18/06/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 06/2005 Αεροσκάφος 4Χ-CEU Συνέβη: 18/06/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής:
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: CESSNA 172 Ν
Εθνικότητα: ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ
Νηολόγιο: 4Χ-CEU
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 18/06/2004 18:16
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 06/2005 Αεροσκάφος 4Χ-CEU Συνέβη: 18/06/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 18-6-2004 και ώρα 18:16 το υπό ως άνω στοιχεία αεροσκάφος (α/φ) με Κυβερνήτη
(Κ1)άνδρα 83 ετών και δύο επιβαίνοντες απογειώθηκε από το Αεροδρόμιο της Ρόδου
(LGRP) με προορισμό το αεροδρόμιο Σαντορίνης (LGSR).
Κατά την διάρκεια της προσγείωσης (π/γ) στη Σαντορίνη το α/φ μετά από τρεις
αναπηδήσεις εξετράπη του διαδρόμου και μέσω της ζώνης ασφαλείας προσέκρουσε στην
περίφραξη του αεροδρομίου και ακινητοποιήθηκε. Όλοι οι επιβαίνοντες εξήλθαν του α/φ
με ελαφρά τραύματα
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 06/2005 Αεροσκάφος 4Χ-CEU Συνέβη: 18/06/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 05/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HB-OVR - Συνέβη: 30/05/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 05/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HB-OVR Συνέβη: 30/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: PIPER
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-24-250
Εθνικότητα: ΕΛΒΕΤΙΚΗ
Νηολόγιο: HB-OVR
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 30/05/2004 16:14
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 05/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HB-OVR Συνέβη: 30/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 16:14 της 30ης Μαΐου 2004, ιδιωτικό αεροσκάφος (α/φ) προερχόμενο από την
Ελβετία προσγειώθηκε στο Κρατικό Αερολιμένα Κέρκυρας χωρίς να έχει εκτεταμένο το
σύστημα προσγείωσής του. Το α/φ ήρθε σε επαφή με τον διάδρομο με το κάτω μέρος της
ατράκτου και, αφού εσύρθη 260 m περίπου, ακινητοποιήθηκε εντός του διαδρόμου. Το
α/φ υπέστη μικρές ζημιές ενώ οι επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκαν. Με την υπ’ αριθμ.
864/30.7.2004 απόφαση του Προέδρου της ΕΔΑΑΠ Ομάδα Διερεύνησης αποτελούμενη
από τους Παπαδόπουλο Ιωάννη, Διερευνητή, ως επικεφαλής, Ηλία Νικολαΐδη κυβερνήτη
α/φ, Βουδούρη Δημοσθένη και Κουδουνάκο Ηλία μηχανικούς α/φ ως μέλη, επελήφθη
της διερεύνησης του ατυχήματος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 05/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HB-OVR Συνέβη: 30/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 - Συνέβη: 27/11/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: FEDERAL UNITARY AIR
Iδιοκτήτης: SCORPION INTERNATIONAL S.A.
Κατασκευαστής: MIL
ΕΙΔΟΣ: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ
Χώρα Κατασκευής: ΡΩΣΙΚΗ
Μοντέλο: MI-26
Εθνικότητα: ΡΩΣΙΚΗ
Νηολόγιο: RA-06295
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 27/11/2004 08:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 27/11/04 το υπό τα ανωτέρω στοιχεία και τύπου ελικόπτερο (ε/π), ξεκίνησε
τροχοδρομώντας από την θέση 10 του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών(ΑPRON) του
αεροδρομίου Ηρακλείου, μετά από εντολή της ΥΠΑ, για να μετασταθμεύσει σε χώρο που
είχε διαμορφωθεί και επρόκειτο να σταθμεύσουν τα επίγεια μέσα του Αερολιμένα. Μετά την
είσοδο του ε/π στον ανωτέρω χώρο και ενώ αυτό εκινείτο προς την θέση που επρόκειτο να
σταθμεύσει, οι πτέρυγες του κύριου στροφείου του προσέκρουσαν σε παρακείμενο πυλώνα
φωτισμού με αποτέλεσμα να σπάσουν τα άκρα και των 8 πτερύγων και να αποκοπεί το άνω
άκρο πυλώνα φωτισμού.
Την 29/11/04 ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας
Πτήσεων όρισε ομάδα διερεύνησης του συμβάντος, η οποία απετελέσθη από τον κυβερνήτη
ε/π Νικόλαο Καλαμπαλίκη ως επικεφαλής και τον μηχανικό ε/π Ευστράτιο Καμπουρέλη ως
μέλος.
Το έργο της διερεύνησης άρχισε στις 30/11/04.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 03/2005 Αλεξίπτωτο πλαγιάς - Συνέβη: 02/05/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΟΡΟΣ ΖΗΡΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 03/2005 Αλεξίπτωτο πλαγιάς Συνέβη: 02/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: OZONE PARAGLIDERS
ΕΙΔΟΣ: Αλεξίπτωτο πλαγιάς
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: Ιπτάμενη Αθλητική Συσκευή (ΙΑΣ)
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΟΡΟΣ ΖΗΡΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 02/05/2004 11:45
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 03/2005 Αλεξίπτωτο πλαγιάς Συνέβη: 02/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 02/05/04 και ώρα 11:45, ο ιδιοκτήτης και χειριστής Ιπταμένης Αθλητικής
Συσκευής (ΙΑΣ), αλεξιπτώτου πλαγιάς, λίγο μετά την απογείωσή του από περιοχή του
όρους Ζήρεια Κορινθίας, λόγω απώλειας στήριξης της πτέρυγας, έχασε ύψος απότομα με
αποτέλεσμα να προσκρούσει στο έδαφος και να τραυματισθεί σοβαρά.
Με την υπ. αριθμ. ΕΔΑΑΠ/497/03-05-2004 απόφαση του Προέδρου ως
Επικεφαλής της Ομάδος Διερεύνησης του ατυχήματος ορίστηκε ο με Α'/ΠΕ1
Αερολιμενικός και Διερευνητής Δημήτριος Τόλιας και ως Μέλος ο Ιατρός Ιωάννης
Μάρκου με εντολή να συντάξουν συνοπτική έκθεση έρευνας, σύμφωνα με το άρθρο 19
του ν.2912/2001.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 03/2005 Αλεξίπτωτο πλαγιάς Συνέβη: 02/05/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2005 Αεροσκάφος S5-DDU - Συνέβη: 29/07/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: KΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2005 Αεροσκάφος S5-DDU Συνέβη: 29/07/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: Cessna Aircraft Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: C 172N
Εθνικότητα: ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ
Νηολόγιο: S5-DDU
Τοποθεσία: KΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 29/07/2004 15:07
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2005 Αεροσκάφος S5-DDU Συνέβη: 29/07/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 15:07 της 29ης Ιουλίου 2004, ιδιωτικό αεροσκάφος (α/φ) που είχε απογειωθεί από
το αεροδρόμιο της πόλης Βελέντζε της Δημοκρατίας της Σλοβενίας προσγειώθηκε στον
Κρατικό Αερολιμένα Κεφαλληνίας. Μετά την αρχική επαφή των τροχών του με το
διάδρομο το α/φ αναπήδησε κατ’ επανάληψη και η έλικά του προσέκρουσε στο διάδρομο.
Κανείς από τους επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκε. Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε αυθημερόν
και με την υπ’ αρίθμ. ΕΔΑΑΠ/864/30.7.2004 απόφαση του Προέδρου της συνεστήθη η
προβλεπόμενη από τον νόμο 2912/2001 ομάδα διερεύνησης αποτελούμενη από τους
Παπαδόπουλο Ιωάννη ως επικεφαλής διερευνητή και κυβ. Ηλία Νικολαΐδη ως μέλος, η
οποία επελήφθη της διερεύνησης του συμβάντος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2005 Αεροσκάφος S5-DDU Συνέβη: 29/07/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 01/2005 Αεροσκάφος DIWWW - Συνέβη: 03/05/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΝΗΣΙΔΑ ΣΕΣΚΛΙΟΥ ΣΥΜΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 01/2005 Αεροσκάφος DIWWW Συνέβη: 03/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: CESSNA
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: C-421
Εθνικότητα: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ
Νηολόγιο: DIWWW
Τοποθεσία: ΝΗΣΙΔΑ ΣΕΣΚΛΙΟΥ ΣΥΜΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 03/05/2003 13:40
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 01/2005 Αεροσκάφος DIWWW Συνέβη: 03/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 02-5-03 ιδιωτικό αεροσκάφος (α/φ) τύπου C-421 με στοιχεία DIWWW
προερχόμενο εκ Γερμανίας, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” της νήσου
Ρόδου.
Την επομένη 03-5-03 το ανωτέρω α/φ απογειώθηκε από το ίδιο αεροδρόμιο στις
13:21 με προορισμό το αεροδρόμιο “IΠΠΟΚΡΑΤΗΣ” της Κω.
Στις 13:40 το α/φ DIWWW προσθαλασσώθηκε 6.5 NM, ΝΔ της νησίδας
ΣΕΣΚΛΙΟΥ ΣΥΜΗΣ.
Ως αιτία της προσθαλάσσωσης ο Κυβερνήτης (Κ1) επικαλέστηκε την βλάβη του
δεξιού κινητήρα ως και δήγματα μελισσών και αλλεργικότητα. Ο Κ1 διεσώθη.
Με το υπ’ αριθμ.πρωτ.ΕΔΑΑΠ/507 συνεστήθη η προβλεπόμενη από το νόμο
2912/2001 άρθρο 8 ομάδα διερεύνησης αποτελούμενη από τους:
1. Γκολέμη Χρήστο χειριστή αεροσκαφών ως επικεφαλής
2. Βουδούρη Δημοσθένη μηχανικό αεροσκαφών μέλος
3. Μάρκου Ιωάννη ιατρό μέλος
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 01/2005 Αεροσκάφος DIWWW Συνέβη: 03/05/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση