- Γενικά
-
Πόρισμα :
Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 - Συνέβη: 27/11/2004 Δείτε το αρχείο (pdf): Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - Λεπτομέρειες
-
Πόρισμα :
Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004 ΕΔΑΑΠ Εκμεταλευόμενος: FEDERAL UNITARY AIR Iδιοκτήτης: SCORPION INTERNATIONAL S.A. Κατασκευαστής: MIL ΕΙΔΟΣ: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ Χώρα Κατασκευής: ΡΩΣΙΚΗ Μοντέλο: MI-26 Εθνικότητα: ΡΩΣΙΚΗ Νηολόγιο: RA-06295 Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Ημερομηνία & ώρα: 27/11/2004 & 08:30h time - Περίληψη
-
Πόρισμα :
Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004 ΕΔΑΑΠ Περίληψη: Την 27/11/04 το υπό τα ανωτέρω στοιχεία και τύπου ελικόπτερο (ε/π), ξεκίνησε
τροχοδρομώντας από την θέση 10 του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών(ΑPRON) του
αεροδρομίου Ηρακλείου, μετά από εντολή της ΥΠΑ, για να μετασταθμεύσει σε χώρο που
είχε διαμορφωθεί και επρόκειτο να σταθμεύσουν τα επίγεια μέσα του Αερολιμένα. Μετά την
είσοδο του ε/π στον ανωτέρω χώρο και ενώ αυτό εκινείτο προς την θέση που επρόκειτο να
σταθμεύσει, οι πτέρυγες του κύριου στροφείου του προσέκρουσαν σε παρακείμενο πυλώνα
φωτισμού με αποτέλεσμα να σπάσουν τα άκρα και των 8 πτερύγων και να αποκοπεί το άνω
άκρο πυλώνα φωτισμού.
Την 29/11/04 ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας
Πτήσεων όρισε ομάδα διερεύνησης του συμβάντος, η οποία απετελέσθη από τον κυβερνήτη
ε/π Νικόλαο Καλαμπαλίκη ως επικεφαλής και τον μηχανικό ε/π Ευστράτιο Καμπουρέλη ως
μέλος.
Το έργο της διερεύνησης άρχισε στις 30/11/04. - Συστάσεις Ασφαλείας
-
Πόρισμα :
Αρ. 04/2005 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ RA-06295 Συνέβη: 27/11/2004 ΕΔΑΑΠ Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) - Φωτογραφίες
- Για μελλοντική χρήση