Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG - Συνέβη: 14/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD
Iδιοκτήτης: THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD
Κατασκευαστής: McDONNELL DOUGLAS
ΕΙΔΟΣ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MD-11
Εθνικότητα: ΤΑΫΛΑΝΔΙΚΗ
Νηολόγιο: HS-TMG
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/02/2004 & 06:45h time
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 14.02.04 και περί ώρα 1600 h κατά την διάρκεια του προβλεπόμενου
προ-πτήσης ελέγχου από τον μηχανικό εδάφους διαπιστώθηκε ότι το
κάλυμμα του υπ’ αρ. 1 κινητήρα του αεροσκάφους (α/φ) HS-TMG,
τύπου MD-11 της εταιρείας ΤΗΑΙ Airlines έφερε ρωγμή στο κάτω και
αριστερό μέρος του καθώς και διαμήκη βαθουλώματα.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες πριν την προσγείωση του α/φ ο
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ) είχε κλείσει λόγω
πυκνής χιονόπτωσης.
Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το πρώτο από τα τρία που συνέβησαν
στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με την
κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία του, το πρωί της
14.02.05.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
ενημερώθεισαν για το συμβάν στις 15.02.05 εξέδωσε την
ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 με την οποία όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους
Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη,
μηχανικό αεροσκαφών (α/φ) ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Report and docs banner GR contact-us-icon USEFULL LINKS BANNER
 
 
 
YOUR-EUROPE-BANNER-256