Πορίσματα 2006

Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 11/2006 Αεροσκάφος 5B-DBY - Συνέβη: 14/08/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Λοφώδης περιοχή πλησίον κωμόπολης Γραμματικού
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 11/2006 Αεροσκάφος 5B-DBY Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: HELIOS AIRWAYS
Iδιοκτήτης: DEUTSCHE STRUCTURED FINANCE & LEASING GMBH & CO
Κατασκευαστής: BOEING CO
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής: Η.Π.Α.
Μοντέλο: B 737 – 31S
Εθνικότητα: ΚΥΠΡΙΑΚΗ
Νηολόγιο: 5B-DBY
Τοποθεσία: Λοφώδης περιοχή πλησίον κωμόπολης Γραμματικού
Ημερομηνία & ώρα: 14/08/2005 09:03
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 11/2006 Αεροσκάφος 5B-DBY Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 14η Αυγούστου 2005 και ώρα 06:07 h το υπό στοιχεία νηολογίου 5B-DBY αεροσκάφος (α/φ) Boeing 737-300 του εκμεταλλευόμενου, Helios Airways, αναχώρησε από την Λάρνακα, της Κύπρου, με προορισμό την Πράγα, της Δημοκρατίας της Τσεχίας, μέσω Αθηνών. Το α/φ έλαβε εξουσιοδότηση να ανέλθει στα 34 000 ft και να συνεχίσει κατ’ ευθείαν προς το Ραδιοβοήθημα της Ρόδου (RDS VOR). Καθώς το α/φ διήρχετο ανερχόμενο τα 16 000 ft, ο Κυβερνήτης (Κ1) επικοινώνησε με την Επιμελητεία Πτήσεων της εταιρίας του και ανέφερε ότι είχε ένα Προειδοποιητικό Σήμα Διαμόρφωσης Απογείωσης (Take-off Configuration Warning), καθώς και ένα πρόβλημα στο σύστημα Ψύξης Συσκευών (Equipment Cooling). Διάφορες επικοινωνίες έλαβαν χώρα μέσα στα επόμενα οκτώ λεπτά, σχετικά με τα ανωτέρω προβλήματα, μεταξύ του Κ1 και της Επιμελητείας Πτήσεων του εκμεταλλευόμενου, οι οποίες τερματίσθηκαν τη στιγμή που το α/φ ανερχόμενο διήρχετο από τα 28 900 ft. Στη συνέχεια, δεν υπήρχε ραδιοτηλεφωνική επικοινωνία των σταθμών εδάφους με το α/φ. Στη διάρκεια της ανόδου, σε ύψος α/φ περίπου 18 200 ft, έπεσαν οι μάσκες οξυγόνου στον θάλαμο επιβατών. Το α/φ οριζοντιώθηκε στα 34 000 ft και συνέχισε την πτήση του σύμφωνα μετα στοιχεία του δρομολογίου, τα οποία είχαν προτοποθετηθεί στον υπολογιστή του α/φ από το έδαφος.
Την 07:21 h, το α/φ διήλθε πάνω από το Ραδιοβοηθήμα Κέας (ΚΕΑ VOR), στην συνέχεια πάνω από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” (ΔΑΑ) και κατόπιν εισήλθε στο Ίχνος της Δημοσιευμένης Διαδικασίας Κράτησης (Holding Pattern) του ΚΕΑ VOR την 07:38 h. Την 08:24 h, στη διάρκεια του έκτου κύκλου στο Ίχνος Κράτησης, το Boeing 737 αναχαιτίστηκε από δύο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ). Ο ένας εκ των χειριστών των F-16 παρατήρησε το α/φ από πολύ κοντά και την 08:32 h ανέφερε ότι η θέση του Κ1 ήταν κενή, η θέση του Συγκυβερνήτη (Κ2) ήταν κατειλημμένη από ένα άτομο που είχε γύρει μπροστά πάνω από το χειριστήριο, οι μάσκες οξυγόνου των επιβατών αιωρούντο και τρεις επιβάτες στον θάλαμο επιβατών ήταν καθισμένοι και φορούσαν μάσκες οξυγόνου. Δεν παρατηρήθηκε εξωτερική ζημιά ή πυρκαγιά και το α/φ δεν απαντούσε στις κλήσεις δια του ασυρμάτου. Την 08:49 h, ο χειριστής των F-16 ανέφερε ότι ένα άτομο που δεν φορούσε μάσκα οξυγόνου εισήλθε στον θάλαμο διακυβέρνησης και κάθισε στη θέση του Κ1. Ο χειριστής του F-16 προσπάθησε ανεπιτυχώς να αποσπάσει την προσοχή του. Την 08:50 h, έσβησε ο αριστερός κινητήρας από εξάντληση καυσίμου και το α/φ άρχισε κάθοδο. Την 08:54 h, κατεγράφησαν στον Καταγραφέα Ομιλίας θαλάμου διακυβέρνησης (CVR) δύο εκπομπές κινδύνου (MAYDAY).
Την 09:00 h, έσβησε και ο δεξιός κινητήρας σε ύψος περίπου 7 100 ft. Το α/φ συνέχισε με ραγδαία κάθοδο και προσέκρουσε επί λοφώδους επιφανείας την 09:03 h στην περιοχή της Κωμόπολης του Γραμματικού Αττικής, περίπου 33 km ΒΔ του ΔΑΑ. Οι 115 επιβάτες και τα 6 μέλη του πληρώματος που επέβαιναν του α/φ τραυματίστηκαν θανάσιμα. Το α/φ κατεστράφη.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 11/2006 Αεροσκάφος 5B-DBY Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας: (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB - Συνέβη: 26/03/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ
Iδιοκτήτης: «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA - 31T CHEYENNE II
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-AVB
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 26/03/2006 15:56
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το αεροσκάφος(α/φ) απογειώθηκε (α/γ) στις 15:40 της 26-03-2006 από τον Κρατικό
Αερολιμένα της Θεσ/νίκης «Μακεδονία», με χειριστή, άνδρα 45 ετών και συνεπιβάτες
δυο άνδρες, κατόχους πτυχίων χειριστών α/φ εναερίων γραμμών, με σκοπό την
πραγματοποίηση πτήσης ενημέρωσης και επιστροφή για προσγείωση (π/γ) στο
αεροδρόμιο (α/δ) αναχωρήσεως.
Στις 15:55 το α/φ πήρε άδεια για π/γ στον διάδρομο 34 και προσγειώθηκε στις 15:56 με
το σύστημα π/γ σε θέση επάνω. Το α/φ σύρθηκε για 362 m και ακινητοποιήθηκε στο
δεξιό ήμισυ του διαδρόμου, , μεταξύ του τροχοδρόμου D και πριν από την διασταύρωση
του διαδρόμου 10/28.
Οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες εφάρμοσαν το σχέδιο απομάκρυνσης του α/φ από τον
διάδρομο π/γ. Το α/δ παρέμεινε κλειστό για έξι λεπτά μέχρι να ανοίξει ο διάδρομος
10/28. Το α/φ απομακρύνθηκε μετά από πέντε ώρες με την χρήση γερανού. Ο διάδρομος
16/34 δόθηκε προς χρήση στις 21:12.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις
16:30 της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 510/ 27-03-2006 όρισε Ομάδα Διερεύνησης
του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Μπίστα Χρίστο επαγγελματία χειριστή α/φ και μέλη
τους Ρούσσινο Διονύσιο μηχανικό α/φ και Κυριάκου Γρηγόρη ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 13/2006 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ F-GZGM - Συνέβη: 14/08/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 13/2006 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ F-GZGM Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Κατασκευαστής: MCDONNELL DOUGLAS MDHS
ΕΙΔΟΣ: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MDHC 369E
Εθνικότητα: ΓΑΛΛΙΚΗ
Νηολόγιο: F-GZGM
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/08/2005 09:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 13/2006 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ F-GZGM Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ελικόπτερο (ε/π) απογειώθηκε από χώρο απο/προσγείωσης στην περιοχή Μαλάδων
Ηρακλείου Κρήτης 15χλμ Νοτιοδυτικά του αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης την 09:15 ώρα
περίπου της 14-8-2005, με κυβερνήτη άνδρα 38 ετών και πλήρωμα τον χειριστή του
συστήματος πλύσης, με σκοπό την πλύση των πυλώνων της ΔΕΗ της περιοχής.
Στις 09:30 ώρα περίπου, το ε/π επιστρέφοντας για τρίτη φορά στον χώρο του ανεφοδιασμού
καυσίμου και νερού πλύσης, άρχισε την διαδικασία προσγείωσης (π/γ).
Στην στροφή για την τελική φάση της π/γ και σε ύψος περίπου 10 m από το έδαφος ο
χειριστής διεπίστωσε μερική απώλεια ισχύος με αποτέλεσμα την αύξηση του βαθμού
καθόδου και βαριά π/γ.
Το ε/π προσέκρουσε στο έδαφος με ταχύτητα, αναπήδησε περίπου 1 m και
επαναπροσγειώθηκε στο χώρο με αποτέλεσμα τη θραύση και των δύο κυρίων σκελών του
συστήματος π/γ (skids), ενώ ο κινητήρας και το στροφείο λειτουργούσαν.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις 14:00
της ίδιας ημέρας και με το υπ’ αριθμό ΕΔΑΑΠ/ 1019/14-08-2005 έγγραφο όρισε Ομάδα
Διερεύνησης του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Κυβερνήτη κ. Τζάννες Δημήτριο,
Επαγγελματία Χειριστή α/φων και μέλη τους κ.κ. Κουμπουζή Σταύρο, Μηχανικό α/φων,
Νομίδη Κωνσταντίνο, Ηλεκτρονικό Μηχανικό και Κυριάκου Γρηγόρη, Ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 13/2006 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ F-GZGM Συνέβη: 14/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 09/2006 Αεροσκάφος SX-DVA - Συνέβη: 31/01/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 09/2006 Αεροσκάφος SX-DVA Συνέβη: 31/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEGEAN AIRLINES
Iδιοκτήτης: AEGEAN AIRLINES
Κατασκευαστής: BRITISH AEROSPACE L.T.D.
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: AVRO 146 – RJ 100
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-DVA
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 31/01/2005 13:34
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 09/2006 Αεροσκάφος SX-DVA Συνέβη: 31/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 31η Ιανουαρίου 2005 αεροσκάφος (α/φ) των Αερογραμμών Αιγαίου (AEGEAN AIRLINES) κατά την προσγείωση (π/γ) του στον Κρατικό Αερολιμένα Σαντορίνης εξήλθε από το τέλος του διαδρόμου, κινήθηκε σε χωμάτινη επιφάνεια, ακατάλληλη για κίνηση α/φ, συνεχίζοντας την κίνησή του επέστρεψε στον τροχόδρομο και τροχοδρόμησε με ίδια μέσα για το σημείο στάθμευσης, όπου έγινε η αποβίβαση των επιβατών.
Από το συμβάν προκλήθηκαν μικρές ζημιές στο α/φ.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, η οποία ενημερώθηκε την 13:55 της ιδίας ημέρας, εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ/107/31-1-05 απόφαση, ορίζοντας Ομάδα Διερεύνησης του συμβάντος με επικεφαλής τον διερευνητή Παπαδόπουλο Ιωάννη και μέλη τους Τσιτινίδη Τριαντάφυλλο, Αεροναυπηγό, Μπόνη Γεώργιο, μηχανικό α/φ και καθηγητή Αργυρόπουλο Κων/νο και Μάρκου Ιωάννη, ιατρούς.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 09/2006 Αεροσκάφος SX-DVA Συνέβη: 31/01/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 06/2006 Αεροσκάφος SX-ADW - Συνέβη: 28/05/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΩΠΑΙΔΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 06/2006 Αεροσκάφος SX-ADW Συνέβη: 28/05/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΝΕΜΟΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΩΝ
Iδιοκτήτης: ΑΝΕΜΟΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΩΝ
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-18-135
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-ADW
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΩΠΑΙΔΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 28/05/2005 14:15
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 06/2006 Αεροσκάφος SX-ADW Συνέβη: 28/05/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το αεροσκάφος(α/φ) με χειριστή άνδρα 35 ετών και ένα επιβάτη χειριστή α/φ
απογειώθηκε από το πεδίο προσγείωσης (π/γ) της Κωπαΐδας στις 16:35 της 28-05-2005,
με σκοπό την πραγματοποίηση πτήσης προς το παρακείμενο πεδίο π/γ Ίκαρος,
προκειμένου να εφοδιαστεί με καύσιμα. Μετά τον ανεφοδιασμό το α/φ απογειώθηκε από
το πεδίο ΙΚΑΡΟΣ με χειριστή τον πρώην επιβάτη, προκειμένου να επιστρέψει στο πεδίο
π/γ της Κωπαΐδας.
Στις 17:15 το α/φ προσέγγισε το πεδίο π/γ της Κωπαΐδας από ΝΑ κατεύθυνση,
πέρασε πάνω από τον διάδρομο και άρχισε την διαδικασία π/γ. Κατά την στροφή του από
το υπήνεμο για το βασικό σκέλος του διαδρόμου 09, το α/φ περιήλθε σε απώλεια
στήριξης με αποτέλεσμα να προσκρούσει στο δεξιά πλευρά του διαδρόμου 09. Από την
πρόσκρουση έσπασαν τα δύο κύρια σκέλη του συστήματος π/γ. Μετά την πρόσκρουση το
α/φ σύρθηκε διαγράφοντας με το κάτω μέρος της ατράκτου σε απόσταση 62 μέτρων.
Το α/φ διέγραψε ίχνος 160º, διαγώνια του διαδρόμου και του Νότιου
τροχοδρόμου. Ακινητοποιήθηκε δε στην αρχή παρακείμενου οργωμένου αγρού.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε
στις 17:40 της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 620/ 30-05-2005 όρισε Ομάδα
Διερεύνησης του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Πουλιέζο Νίκο Διερευνητή και μέλη
τους: Μπίστα Χρίστο Επαγγελματία Χειριστή α/φων, Κουμπουζή Σταύρο Μηχανικό
α/φων και Μάρκου Ιωάννη Ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 06/2006 Αεροσκάφος SX-ADW Συνέβη: 28/05/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2006 Αεροσκάφος SX-DVF - Συνέβη: 05/12/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: 50ν.μ. Ν.Δ. LSV VOR επί του α/δ G8
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2006 Αεροσκάφος SX-DVF Συνέβη: 05/12/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEGEAN AVIATION S.A.
Iδιοκτήτης: TERRANO LIMITED
Κατασκευαστής: BAE SYSTEMS
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: AVRO 146-RJ-100
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-DVF
Τοποθεσία: 50ν.μ. Ν.Δ. LSV VOR επί του α/δ G8
Ημερομηνία & ώρα: 05/12/2004 14:17
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2006 Αεροσκάφος SX-DVF Συνέβη: 05/12/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 5η Δεκεμβρίου 2004 και ώρα 14:17΄ κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης
πτήσης από Αθήνα προς Μυτιλήνη, της αεροπορικής εταιρείας Αερογραμμές
Αιγαίου, αριθμός πτήσης ΑΕΕ 254, το αεροσκάφος (α/φος), με αριθμό νηολογίου
SX-DVF, τύπου AVRO 146-RJ-100 κατά την ευθεία και οριζόντια φάση της πτήσης
συνάντησε ισχυρές αναταράξεις, με συνέπεια τον τραυματισμό δύο (2) γυναικών
επιβατών και των τριών (3) γυναικών μελών του Πληρώματος Θαλάμου Επιβατών
(Π.Θ.Ε.).
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφαλείας Πτήσεων, η οποία
ενημερώθηκε την ίδια ημέρα, εξέδωσε την Ε.Δ.Α.Α.Π. / 1406 / 6-12-2004 εντολή,
ορίζοντας Ομάδα Διερεύνησης με επικεφαλής τον Κυβερνήτη Ηλία Νικολαΐδη και
μέλη τους κ.κ. Τριαντάφυλλο Τσιτινίδη Αεροναυπηγό Μηχανικό και τον Ιωάννη
Μάρκου Ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2006 Αεροσκάφος SX-DVF Συνέβη: 05/12/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση