Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 - Συνέβη: 21/04/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: FERRARI U.L.M.
ΕΙΔΟΣ: Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ)
Χώρα Κατασκευής: ΙΤΑΛΙΑ
Μοντέλο: TUKANO FLYLAB TRE ASSI
Εθνικότητα: ΙΤΑΛΙΚΗ
Νηολόγιο: I 5916
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 21/04/2003 & 20:02h time
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη στις 20:02 περίπου της 21-04-2003 κατά την φάση της
προσγείωσης (π/γ) της Υπερελαφράς Πτητικής Μηχανής (ΥΠΜ) σε μη ελεγχόμενο
και μη εγκεκριμένο χώρο, όταν δεν κατέστη δυνατή η ομαλή επαφή της ΥΠΜ με το
έδαφος, με αποτέλεσμα το ριναίο σκέλος της, να αποκοπεί και η ΥΠΜ να ανατραπεί.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), η
οποία ενημερώθηκε με αλληλογραφία μετά από τρία χρόνια, στις 25-05-2006,
εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ 1004/19-06-2006 εντολή, ορίζοντας ως Υπεύθυνο Διερεύνησης
του ατυχήματος τον κ. Χρίστο Μπίστα, Χειριστή και Μηχανικό α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Report and docs banner GR contact-us-icon USEFULL LINKS BANNER
 
 
 
YOUR-EUROPE-BANNER-256