Πόρισμα : |
Αρ. E01/2018 Αεροπλάνο G-IMEC - Συνέβη: 17/08/2014 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | Αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων |
Πόρισμα : |
Αρ. E01/2018 Αεροπλάνο G-IMEC Συνέβη: 17/08/2014 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | Ιδιώτης |
Iδιοκτήτης: | Aircraft Rental Services |
Κατασκευαστής: | PIPER Aircraft Corporation |
ΕΙΔΟΣ: | Αεροπλάνο |
Χώρα Κατασκευής: | Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ) |
Μοντέλο: | PIPER PA 31, NAVAJO |
Εθνικότητα: | Αγγλική |
Νηολόγιο: | G-IMEC |
Τοποθεσία: | Αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων |
Ημερομηνία & ώρα: | 17/08/2014 & 15:28h time |
Πόρισμα : |
Αρ. E01/2018 Αεροπλάνο G-IMEC Συνέβη: 17/08/2014 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Την Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014 αεροσκάφος (α/φος) PIPER PA 31 NAVAJO με στοιχεία νηολογίου G-IMEC αναχώρησε από τον Κρατικό Αερολιμένα Σύρου (LGSO) στις 14:45 h με προορισμό το Αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων (LGMG). Στο αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων έπνεαν ισχυροί άνεμοι και κατά την προσγείωση του α/φους μία δυνατή ριπή ανέμου δημιούργησε κατάσταση αιώρησης. Όταν το α/φος ήρθε σε επαφή με τον διάδρομο,το διαθέσιμο μήκος του δεν ήταν επαρκές, ο χειριστής εφάρμοσε μεγαλύτερη πέδηση και το αριστερό ελαστικό διερράγη. Ο χειριστής βλέποντας ότι δεν είχε περιθώρια να σταματήσει το α/φος εντός του διαδρόμου το έστριψε αριστερά προς τον συνδετήριο Α όμως, λόγω της υψηλής ταχύτητας που είχε το α/φος, έστριψε περισσότερο από όσο ο ίδιος επιθυμούσε. Το δεξιό σκέλος υποχώρησε και η δεξιά πτέρυγα ήρθε σε επαφή με το έδαφος. Το α/φος ακινητοποιήθηκε στη μέση του συνδετήριου και οι επιβάτες το εγκατέλειψαν χωρίς κανέναν τραυματισμό. Δεν εκδηλώθηκε πυρκαγιά. |
Πόρισμα : |
Αρ. E01/2018 Αεροπλάνο G-IMEC Συνέβη: 17/08/2014 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | Δεν εκδόθηκαν Συστάσεις Ασφάλειας σχετικά με αυτό το ατύχημα (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |