Πόρισμα : |
Αρ. 09/2003 Αεροσκάφος SX - AKV - Συνέβη: 02/09/2001 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 6 ΝΜ, ΒΔ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 09/2003 Αεροσκάφος SX - AKV Συνέβη: 02/09/2001 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ |
Iδιοκτήτης: | ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΑΒΑΛΑΣ |
Κατασκευαστής: | REIMS AVIATION |
ΕΙΔΟΣ: | Αεροσκάφος |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | CESSNA F 152 |
Εθνικότητα: | Ελληνική |
Νηολόγιο: | SX - AKV |
Τοποθεσία: | ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 6 ΝΜ, ΒΔ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 02/09/2001 & 19:50h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 09/2003 Αεροσκάφος SX - AKV Συνέβη: 02/09/2001 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Το α/φος είχε απογειωθεί από τον Κρατικό Αερολιμένα Αθηνών την 16:25 της 2-9-2001 με προορισμό την Κέρκυρα. Στο α/φος επέβαινε μόνο ο χειριστής αυτού και σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει, η διαδρομή που θα ακολουθούσε ήταν Αθήνα - Αίγινα – Πόρτο Χέλι - Σπάρτη - Καλαμάτα - Πύλος - Άραξος - Λευκάδα - Παξοί – Κέρκυρα. Την 19:46 ενώ το α/φος βρισκόταν νοτίως της νήσου Παξοί ο χειριστής ανέφερε στον ΠΕΑ Πρέβεζας ότι επιστρέφει στον σταθμό τους, γιατί η ορατότητα προς Παξούς ήταν πολύ περιορισμένη. Στις 19:48 ο χειριστής ανέφερε ότι έχει πρόβλημα και επιχειρεί προσθαλάσσωση. Αμέσως σχεδόν άρχισε η επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης χωρίς αποτέλεσμα. Ο χειριστής έφθασε στην ακτή κολυμπώντας την 06:00 ώρα της επομένης. Το Τμήμα Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ενημερώθηκε την 20:30 της ίδιας ημέρας και η διερεύνηση άρχισε με την άφιξη στον ΠΕΑ Αθηνών του Προέδρου της Επιτροπής διερεύνησης και άρχισε συνεργασία με το ΕΚΣΕΔ, προκειμένου να εντοπιστεί το α/φος. Η επιτροπή διερεύνησης απετελέσθη από τους Ιωάννη Παπαδόπουλο, Προϊστάμενο του Τμήματος Διερεύνησης Ατυχημάτων, Πρόεδρο και Σωτήριο Στάμου και Γεώργιο Σαββόπουλο μέλη. |
Πόρισμα : |
Αρ. 09/2003 Αεροσκάφος SX - AKV Συνέβη: 02/09/2001 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |