Πόρισμα : |
Αρ. 12/2003 Αεροσκάφος SX - ABR - Συνέβη: 30/11/2002 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ ΒΟΙΩΤΙΑΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 12/2003 Αεροσκάφος SX - ABR Συνέβη: 30/11/2002 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | Α. ΣΤΑΜΟΣ Α.Ε. |
Iδιοκτήτης: | Α. ΣΤΑΜΟΣ Α.Ε. |
Κατασκευαστής: | CESSNA |
ΕΙΔΟΣ: | Αεροσκάφος |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | CESSNA 320Ε |
Εθνικότητα: | Ελληνική |
Νηολόγιο: | SX - ABR |
Τοποθεσία: | ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ ΒΟΙΩΤΙΑΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 30/11/2002 & 14:02h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 12/2003 Αεροσκάφος SX - ABR Συνέβη: 30/11/2002 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Το ατύχημα συνέβη όταν το πενταθέσιο ιδιωτικό δικινητήριο αεροσκάφος(α/φος) τύπου Cessna 320E, με στοιχεία νηολογήσεως SX-ABR, ευρισκόμενο στο βασικό σκέλος του κύκλου προσγειώσεως του Αεροδρομίου(Α/Δ) Τανάγρας κατέπεσε περίπου 1 ναυτικό μίλι Β.Α. του αεροδρομίου. Το α/φος κατέπεσε, βορείως της προέκτασης του διαδρόμου 28 Center, στον οποίο και είχε λάβει άδεια να προσγειωθεί. Η πρόσκρουση με το έδαφος ήταν βίαιη και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα ένας επιβαίνων, ενώ οι υπόλοιποι τρεις υπέστησαν σοβαρούς τραυματισμούς. Το α/φος καταστράφηκε ολοσχερώς. Το ατύχημα γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων στις 30-11-2002. Η Ομάδα Διερευνήσεως συστήθηκε σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 491/30-11-2002 απόφαση της ΕΔΑΑΠ. Επικεφαλής της Ομάδας Διερευνήσεως ορίσθηκε ο Κυβερνήτης α/φών Παναγιώτης Σίσκος και μέλη ο Μηχανικός α/φων Δημοσθένης Βουδούρης και ο Ιατρός Ιωάννης Μάρκου. Στην συνέχεια στην ομάδα προστέθηκε και τέταρτο μέλος ο Μηχανικός α/φών Σταύρος Κουμπουζής. |
Πόρισμα : |
Αρ. 12/2003 Αεροσκάφος SX - ABR Συνέβη: 30/11/2002 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |