Πόρισμα : |
Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C - Συνέβη: 27/07/2003 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΟΥ |
Πόρισμα : |
Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | ΙΔΙΩΤΗΣ |
Iδιοκτήτης: | QUITEMORE SERVICES LTD |
Κατασκευαστής: | PIPER AIRCRAFT Co |
ΕΙΔΟΣ: | ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | PA-32-300 |
Εθνικότητα: | Η.Π.Α. |
Νηολόγιο: | Ν 6925C |
Τοποθεσία: | ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΟΥ |
Ημερομηνία & ώρα: | 27/07/2003 & 15:49h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Το αεροσκάφος (α/φος) απογειώθηκε από το αεροδρόμιο (Α/Δ) της Σύρου στις 27- 07-2003, για την πραγματοποίηση πτήσεως αναψυχής και προορισμό το Α/Δ της Πάρου, με τον χειριστή και μία επιβάτιδα. Προσεγγίζοντας το Α/Δ της Πάρου, ο χειριστής έλαβε άδεια προσγειώσεως (π/γ) στο διάδρομο 35. Κατά την φάση της π/γ, το δεξιό σκέλος του συστήματος π/γ του α/φους προσέκρουσε βίαια στο έδαφος 50 εκατοστά πριν από την αρχή του διαδρόμου, με αποτέλεσμα το α/φος να αναπηδήσει, το δεξιό σκέλος να αποκολληθεί και να διπλώσει κάτω από την πτέρυγα. Ο χειριστής κράτησε το α/φος στο κέντρο του διαδρόμου, το οποίο αφού σύρθηκε 70 μέτρα ακινητοποιήθηκε σε απόσταση 300 περίπου μέτρων από την αρχή και δεξιά του άξονα του διαδρόμου. Οι δύο επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκαν, ενώ το α/φος έπαθε εκτεταμένες ζημιές. Με την απόφαση ΕΔΑΑΠ 1043/29-07-03, ορίσθηκε Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Χρίστο Μπίστα, Επαγγελματία Χειριστή και Μηχανικό α/φων. |
Πόρισμα : |
Αρ. 02/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Ν 6925C Συνέβη: 27/07/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |