Πόρισμα : |
Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL - Συνέβη: 31/01/2003 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΛΕΧΑΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΜΕΓΑΡΩΝ |
Iδιοκτήτης: | ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΓΕΡΑΝΕΙΩΝ |
Κατασκευαστής: | CESSNA |
ΕΙΔΟΣ: | ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | CESSNA 150H |
Εθνικότητα: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
Νηολόγιο: | SX-ACL |
Τοποθεσία: | ΠΕΔΙΟ Π/Γ ΛΕΧΑΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 31/01/2003 & 15:30h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Το ατύχημα συνέβη όταν το διθέσιο μονοκινητήριο α/φος τύπου Cessna 150Η, που ανήκει στην Αερολέσχη Γερανείων με στοιχεία νηολόγησης SX-ACL, ευρισκόμενο στην τελική φάση προσεγγίσεως για προσγείωση-απογείωση (TOUCH AND GO) στο Πεδίο προσγειώσεων Λεχαίου Κορινθίας ήλθε σε επαφή με τον χωμάτινο διάδρομο πρώτα με τον ριναίο τροχό και με μεγαλύτερο βαθμό καθόδου από τον κανονικό. Αποτέλεσμα της αντικανονικής αυτής προσγειώσεως(π/γ) ήταν η θραύση του ριναίου τροχού, την οποία αντελήφθη ο Κυβερνήτης (Κ1), ματαίωσε την προγραμματισμένη απογείωση (α/γ) και ακινητοποίησε το α/φος σε απόσταση 40 μέτρων. Οι δύο επιβαίνοντες, ο Κ1 και ένας επιβάτης, δεν τραυματίσθηκαν, ενώ το α/φος υπέστη εκτεταμένες ζημιές. |
Πόρισμα : |
Αρ. 04/2004 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ SX-ACL Συνέβη: 31/01/2003 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |