Πόρισμα : |
Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB - Συνέβη: 08/01/2004 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | AEROSERVICES SA |
Iδιοκτήτης: | AEROSERVICES SA |
Κατασκευαστής: | ROBINSON HELICOPTER Co |
ΕΙΔΟΣ: | EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | R-22 M |
Εθνικότητα: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
Νηολόγιο: | SX-HRB |
Τοποθεσία: | ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 08/01/2004 & 11:00h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Την 08/01/2004 και ώρα 10:20 το υπό τα ανωτέρω στοιχεία και τύπο Ελικόπτερο (Ε/Π) απογειώθηκε από την Πάχη Μεγάρων με προορισμό τον Άγιο Κοσμά. Η πτήση ήταν εκπαιδευτική και σύμφωνα με το Σχέδιο Πτήσεως θα ακολουθούσε την διαδρομή Μέγαρα – Καστέλλα – Άγιος Κοσμάς. Στις 10:41 ο χειριστής του Ε/Π κάλεσε το Athinai FIC και ανέφερε ότι βρισκόταν στην Καστέλλα στα 500 ft, ότι θα κατευθυνόταν παραλιακά μέχρι την περιοχή της Βουλιαγμένης και θα επέστρεφε για προσγείωση σε πεδίο στον Άγιο Κοσμά. Μετά τον Αστέρα Βουλιαγμένης και έχοντας πορεία προς Άγιο Κοσμά παρατηρήθηκαν κραδασμοί και στη συνέχεια κράτηση του κινητήρα του Ε/Π. Αμέσως ανέλαβε την διακυβέρνηση του Ε/Π ο εκπαιδευτής και αφού έκανε αυτοπεριστροφή με κρατημένο τον κινητήρα, ήρθε σε ομαλή επαφή με την θάλασσα. Οι δύο επιβαίνοντες, εκπαιδευτής και μαθητής εγκατέλειψαν το Ε/Π πριν βυθιστεί και βγήκαν κολυμπώντας στην ακτή. Την 08/01/2004 η Επιτροπή Διευρευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων όρισε Ομάδα Διερευνήσεως του ατυχήματος, τον Κυβερνήτη Ε/Π Νικόλαο Καλαμπαλίκη, ως επικεφαλής και τον Μηχανικό Ε/Π Ευστράτιο Καμπουρέλλη ως μέλος. Το έργο της διερευνήσεως άρχισε αυθημερόν. |
Πόρισμα : |
Αρ. 06/2004 EΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HRB Συνέβη: 08/01/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |