Πόρισμα : |
Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG - Συνέβη: 14/02/2004 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD |
Iδιοκτήτης: | THAI AIRWAYS INTL COMPANY LTD |
Κατασκευαστής: | McDONNELL DOUGLAS |
ΕΙΔΟΣ: | ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | MD-11 |
Εθνικότητα: | ΤΑΫΛΑΝΔΙΚΗ |
Νηολόγιο: | HS-TMG |
Τοποθεσία: | ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 14/02/2004 & 06:45h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Στις 14.02.04 και περί ώρα 1600 h κατά την διάρκεια του προβλεπόμενου προ-πτήσης ελέγχου από τον μηχανικό εδάφους διαπιστώθηκε ότι το κάλυμμα του υπ’ αρ. 1 κινητήρα του αεροσκάφους (α/φ) HS-TMG, τύπου MD-11 της εταιρείας ΤΗΑΙ Airlines έφερε ρωγμή στο κάτω και αριστερό μέρος του καθώς και διαμήκη βαθουλώματα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες πριν την προσγείωση του α/φ ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ) είχε κλείσει λόγω πυκνής χιονόπτωσης. Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το πρώτο από τα τρία που συνέβησαν στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με την κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία του, το πρωί της 14.02.05. Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων ενημερώθεισαν για το συμβάν στις 15.02.05 εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 με την οποία όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη, μηχανικό αεροσκαφών (α/φ) ως μέλος. |
Πόρισμα : |
Αρ. 14/2005 ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ HS-TMG Συνέβη: 14/02/2004 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |