Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ - Συνέβη: 14/02/2004
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: U.A.E.
Iδιοκτήτης: MURJAN 3 Ltd
Κατασκευαστής: Airbus Industries
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: A330 - 243
Εθνικότητα: ΑΡΑΒΙΚΗ
Νηολόγιο: Α6-ΕΚΥ
Τοποθεσία: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/02/2004 & 12:34h time
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 14.02.04 και περί ώρα 1345 κατά την διάρκεια της τροχοδρόμησης
με την καθοδήγηση από Όχημα Καθοδήγησης του εκμεταλλευομένου
του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (ΔΑΑ), ο υπ’ αρ. 1
κινητήρας του αεροσκάφους (α/φ) Α6-ΕΚΥ, τύπου Α330-243 της
εταιρείας U.A.E. χτύπησε σε συσσωρευμένο πλευρικά χιόνι με
αποτέλεσμα να υποστεί βαθούλωμα στο χείλος προσβολής, αλλά και στο
κάλυμμα του κινητήρα.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λίγες ώρες πριν την προσγείωση (π/γ) του
α/φ ο ΔΑΑ είχε κλείσει λόγω σφοδρότατης χιονόπτωσης.
Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το δεύτερο από συνολικά τρία συμβάντα
που έγιναν στις 14 και 15 Φεβρουαρίου 2005 και τα οποία συνδέονται με
την επιχειρησιακή κατάσταση του ΔΑΑ μετά από την επαναλειτουργία
του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
ενημερώθηκε για το συμβάν στις 15.02.05 και ο Πρόεδρος της με την
ΕΔΑΑΠ/181/16.02.05 όρισε ως Ομάδα Διερεύνησης τους Νικόλαο
Πουλιέζο, Διερευνητή ως επικεφαλής και Γεώργιο Μπόνη, μηχανικό
αεροσκαφών ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 15/2005 Αεροσκάφος Α6-ΕΚΥ Συνέβη: 14/02/2004
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση