Πόρισμα : |
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB - Συνέβη: 26/03/2006 |
---|---|
Δείτε το αρχείο (pdf): | ![]() |
Τοποθεσία: | ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
Πόρισμα : |
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Εκμεταλευόμενος: | «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ |
Iδιοκτήτης: | «3Δ»ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ |
Κατασκευαστής: | PIPER AIRCRAFT Co |
ΕΙΔΟΣ: | Αεροσκάφος |
Χώρα Κατασκευής: | |
Μοντέλο: | PA - 31T CHEYENNE II |
Εθνικότητα: | Ελληνική |
Νηολόγιο: | SX-AVB |
Τοποθεσία: | ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
Ημερομηνία & ώρα: | 26/03/2006 & 15:56h time |
Πόρισμα : |
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Περίληψη: | Το αεροσκάφος(α/φ) απογειώθηκε (α/γ) στις 15:40 της 26-03-2006 από τον Κρατικό Αερολιμένα της Θεσ/νίκης «Μακεδονία», με χειριστή, άνδρα 45 ετών και συνεπιβάτες δυο άνδρες, κατόχους πτυχίων χειριστών α/φ εναερίων γραμμών, με σκοπό την πραγματοποίηση πτήσης ενημέρωσης και επιστροφή για προσγείωση (π/γ) στο αεροδρόμιο (α/δ) αναχωρήσεως. Στις 15:55 το α/φ πήρε άδεια για π/γ στον διάδρομο 34 και προσγειώθηκε στις 15:56 με το σύστημα π/γ σε θέση επάνω. Το α/φ σύρθηκε για 362 m και ακινητοποιήθηκε στο δεξιό ήμισυ του διαδρόμου, , μεταξύ του τροχοδρόμου D και πριν από την διασταύρωση του διαδρόμου 10/28. Οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες εφάρμοσαν το σχέδιο απομάκρυνσης του α/φ από τον διάδρομο π/γ. Το α/δ παρέμεινε κλειστό για έξι λεπτά μέχρι να ανοίξει ο διάδρομος 10/28. Το α/φ απομακρύνθηκε μετά από πέντε ώρες με την χρήση γερανού. Ο διάδρομος 16/34 δόθηκε προς χρήση στις 21:12. Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις 16:30 της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 510/ 27-03-2006 όρισε Ομάδα Διερεύνησης του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Μπίστα Χρίστο επαγγελματία χειριστή α/φ και μέλη τους Ρούσσινο Διονύσιο μηχανικό α/φ και Κυριάκου Γρηγόρη ιατρό. |
Πόρισμα : |
Αρ. 16/2006 Αεροσκάφος SX-AVB Συνέβη: 26/03/2006 |
---|---|
ΕΔΑΑΠ | |
Συστάσεις Ασφαλείας: | (Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα) |