Πορίσματα 2007

Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 16/2007 Αεροσκάφος SX-DVC - Συνέβη: 31/05/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Εναέριο Χώρο Ανατολικά Νήσου Σκοπέλου (KERES)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 16/2007 Αεροσκάφος SX-DVC Συνέβη: 31/05/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEGEAN AIRLINES
Iδιοκτήτης: AEGEAN AIRLINES
Κατασκευαστής: BAE
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής: ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
Μοντέλο: RJ 100
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-DVC
Τοποθεσία: Εναέριο Χώρο Ανατολικά Νήσου Σκοπέλου (KERES)
Ημερομηνία & ώρα: 31/05/2007 06:12΄
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 16/2007 Αεροσκάφος SX-DVC Συνέβη: 31/05/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 31 Μαΐου 2007 αεροσκάφος (α/φ), τύπου RJ100 της AEGEAN AIRLINES,
απογειώθηκε από το αεροδρόμιο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» με προορισμό τη
ΣΟΦΙΑ.
Κατά τη διάρκεια της ανόδου από το επίπεδο πτήσης (ΕΠ) 200 προς το ΕΠ 280
το TCAS εσήμανε αρχικά, σύμφωνα με την αναφορά του Κ1, «TRAFFIC ADVISORY»
(TA) λόγω εμφάνισης στο Navigation Display του α/φ, αντιθέτως κατερχόμενου στόχου,
σε απόσταση 20ΝΜ περίπου πάνω και δεξιά του. Άνωθεν του σημείου αναφοράς
KERES διασταυρώνοντας το ΕΠ 206 και σε απόσταση 7,3 ΝΜ από το στόχο, το TCAS
εσήμανε «RESOLUTION ADVISORY» (RA), με την εντολή «DESCEND – DESCEND».
Το Πλήρωμα Θαλάμου Διακυβέρνησης (ΠΘΔ) εφήρμοσε τις προβλεπόμενες
διαδικασίες της εταιρείας, εξετέλεσε ελιγμό αποφυγής και κατέβηκε με βαθμό καθόδου
2000 πόδια/λεπτό (ft/min) χάνοντας ύψος 600 ποδών (ft).
Ο Κ1 με αναφορά του στην Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας
Πτήσεων (Ε.Δ.Α.Α.Π.) που ελήφθη αυθημερόν στις 31.5.2007 ανέφερε το συμβάν.
2
Η Ε.Δ.Α.Α.Π. εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ / 822 / 31-05-2007 απόφαση Προέδρου
σύμφωνα με το ν. 2912/2001 άρθρα 8 και 19, ορίζοντας τον Τζιρίτη Παναγιώτη
συνταξιούχο Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας, για την διερεύνηση του συμβάντος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 16/2007 Αεροσκάφος SX-DVC Συνέβη: 31/05/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 15/2007 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HNM - Συνέβη: 12/01/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΥΠΟΣΤΕΓΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ GREEK AIR (ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 15/2007 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HNM Συνέβη: 12/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AIR INTERSALONIKA
Iδιοκτήτης: AIR INTERSALONIKA
Κατασκευαστής: EUROCOPTER
ΕΙΔΟΣ: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: AS 355N
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-HNM
Τοποθεσία: ΥΠΟΣΤΕΓΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ GREEK AIR (ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ)
Ημερομηνία & ώρα: 12/01/2007
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 15/2007 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HNM Συνέβη: 12/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 12.01.2007 μετά την προσγείωση (π/γ) ελικοπτέρου (ε/π) τύπου EUROCOPTER
AS 355N και κατά τη μεταφορά του στο υπόστεγο του φορέα συντήρησής του,
παρατηρήθηκε μεγάλο βήμα στις πτέρυγες του ουραίου στροφείου. Κατά την
αποφόρτιση των υδραυλικών συσσωρευτών (accumulators) σημειώθηκε εμπλοκή
(jamming) των ποδωστηρίων και ακούστηκε ένας μεταλλικός θόρυβος από τη βάση
στήριξης της ντίζας μετάδοσης της κίνησης των ποδωστηρίων.
Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε διαπιστώθηκε θραύση και υποχώρηση της
εγκάρσιας δοκού στον σταθμό Χ2325 στην περιοχή σύνδεσής της με τη βάση
στήριξης της ντίζας μετάδοσης της κίνησης των ποδωστηρίων.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ) εξέδωσε
την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/152/17.01.07, ορίζοντας την Ομάδα Διερεύνησης του
Συμβάντος με επικεφαλής τον Παπαδόπουλο Ιωάννη, Διερευνητή και τον Βουδούρη
Δημοσθένη, Μηχανικό Αεροσκαφών, μέλος
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 15/2007 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ SX-HNM Συνέβη: 12/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 14/2007 Αεροσκάφος SX-BTO - Συνέβη: 03/01/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΑΑ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 14/2007 Αεροσκάφος SX-BTO Συνέβη: 03/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AEGEAN AIRLINES
Iδιοκτήτης: C.I.T LEASING CORPORATION
Κατασκευαστής: BOEING Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: B737-300
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-BTO
Τοποθεσία: ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΑΑ
Ημερομηνία & ώρα: 03/01/2007 13:55
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 14/2007 Αεροσκάφος SX-BTO Συνέβη: 03/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη:
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 14/2007 Αεροσκάφος SX-BTO Συνέβη: 03/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 13/2007 Αεροσκάφος SX-AJT - Συνέβη: 02/07/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Κρατικός Αερολιμένας Κέρκυρας
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 13/2007 Αεροσκάφος SX-AJT Συνέβη: 02/07/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Αερολέσχη Κέρκυρας
Iδιοκτήτης: Αερολέσχη Κέρκυρας
Κατασκευαστής: Cessna Reims
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής: Γαλλία
Μοντέλο: FR -172K
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-AJT
Τοποθεσία: Κρατικός Αερολιμένας Κέρκυρας
Ημερομηνία & ώρα: 02/07/2007 16:20
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 13/2007 Αεροσκάφος SX-AJT Συνέβη: 02/07/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 02.07.07 αεροσκάφος (α/φ) τύπου Cessna 172K που ήταν σταθμευμένο στην
πίστα Γενικής Αεροπορίας του Κρατικού Αερολιμένα Κέρκυρας βρέθηκε να έχει
υποστεί σοβαρές ζημίες λόγω βίαιης μετακίνησης από την θέση του και πρόσκρουσης
στο έδαφος και σε παραπλεύρως σταθμευμένο α/φ.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), η οποία
ενημερώθηκε για το ατύχημα, εξέδωσε την υπ. αριθ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/986/03.07.07
εντολή, ορίζοντας την Ομάδα Διερεύνησης του Ατυχήματος με επικεφαλής τον
Ιωάννη Παπαδόπουλο, Διερευνητή και μέλη τους: Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή
και Σταύρο Κουμπουζή, Μηχανικό α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 13/2007 Αεροσκάφος SX-AJT Συνέβη: 02/07/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 12/2007 Αεροσκάφος SX-BIR - Συνέβη: 19/10/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 12/2007 Αεροσκάφος SX-BIR Συνέβη: 19/10/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Ολυμπιακές Αερογραμμές
Iδιοκτήτης: Bombardier Capital, Inc.
Κατασκευαστής: De Havilland of Canada Ltd.
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: DHC-8
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-BIR
Τοποθεσία: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Ημερομηνία & ώρα: 19/10/2006 19:57
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 12/2007 Αεροσκάφος SX-BIR Συνέβη: 19/10/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το υπό ως άνω στοιχεία αεροσκάφος (α/φ) τύπου DHC-8 ήταν σταθμευμένο στον
Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τροφοδοτείτο με επίγεια μονάδα ηλεκτρικής ισχύος
ενόψει της επικείμενης αναχώρησής του. Μετά την επιβίβαση των επιβατών και
αφού οι κινητήρες του α/φ ετέθησαν σε λειτουργία, ο οδηγός του οχήματος επί του
οποίου βρίσκεται η μονάδα παραγωγής ρεύματος απομάκρυνε το όχημα χωρίς να
αποσυνδέσει τον ρευματολήπτη (φις) του καλωδίου παροχής ρεύματος από το α/φ, με
αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές στις δύο θυρίδες του ριναίου τροχού του. Δεν
υπήρξαν τραυματισμοί προσώπων. Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και η πτήση
ματαιώθηκε.
Η διερεύνηση εντόπισε έναν αριθμό ζητημάτων σχετικά με τις διαδικασίες
τροφοδοσίας των α/φ με ρεύμα από κινητές μονάδες παραγωγής ρεύματος και
κατέληξε σε τρείς συστάσεις ασφαλείας που αφορούν στη βελτίωση της διατύπωσης
των διαδικασιών του φορέα παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης α/φ για τη
στάθμευση και ασφαλή λειτουργία των οχημάτων που φέρουν κινητές μονάδες
παροχής ρεύματος και ειδικά του μηχανισμού ασφαλούς εκκίνησης αυτών, στην
γνωστοποίηση της σύστασης αυτής από την Αρχή Αδειοδότησης και στους άλλους
φορείς παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης και στη βελτίωση των ελέγχων της
τήρησης των διαδικασιών αυτών.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις
12:00 της επόμενης ημέρας και με το υπ’ αριθμό ΕΔΑΑΠ/ 1638/10-10-2006 έγγραφο
όρισε Ομάδα Διερεύνησης του συμβάντος, με επικεφαλής τον Παπαδόπουλο Ιωάννη,
διερευνητή και μέλος την Λουκοπούλου Λουκία, με ειδικότητα σε θέματα
Ανθρώπινου Παράγοντα.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 12/2007 Αεροσκάφος SX-BIR Συνέβη: 19/10/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 11/2007 Aνεμόπτερο SX-130 - Συνέβη: 18/02/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΑΡΝΗΘΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 11/2007 Aνεμόπτερο SX-130 Συνέβη: 18/02/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΝΛΑ (ΑΝΕΜΟΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΏΝ)
Iδιοκτήτης: ΑΝΛΑ
Κατασκευαστής: SCHLEICHER
ΕΙΔΟΣ: Aνεμόπτερο
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: ASK-21
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-130
Τοποθεσία: ΠΑΡΝΗΘΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ημερομηνία & ώρα: 18/02/2006 14:45
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 11/2007 Aνεμόπτερο SX-130 Συνέβη: 18/02/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη περί την 14:45 ώρα της 18-02-2006 κατά την διάρκεια εκτέλεσης
πτήσης αναψυχής του ανεμοπτέρου Schleicher ASK-21 ιδιοκτησίας ΑΝΛΑ με
νηολόγιο SX-130. Το ανεμόπτερο ρυμουλκήθηκε από τον Διάδρομο 21 του Τατοΐου
για 10 λεπτά και επακολούθησε 5 λεπτή πτήση ανεμοπορίας από το σημείο
απαγκίστρωσης μέχρι το σημείο που κατέπεσε σε χαράδρα της Πάρνηθας.
Επέβαιναν ο χειριστής και ένας επιβάτης οι οποίοι τραυματίστηκαν ελαφρά.
Η ΕΔΑΑΠ η οποία ενημερώθηκε σχετικά όρισε διερευνητές τους Ρωσσίδη Κ.,
χειριστή αεροσκαφών και Κυριάκου Γ., Ιατρό και χειριστή Αεροσκαφών.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 11/2007 Aνεμόπτερο SX-130 Συνέβη: 18/02/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 10/2007 Αεροσκάφος I - DAWJ - Συνέβη: 14/06/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 10/2007 Αεροσκάφος I - DAWJ Συνέβη: 14/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Alitalia
Iδιοκτήτης: Alitalia
Κατασκευαστής: Mc Donnell Douglas Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MD – Super 80 (DC-9-82)
Εθνικότητα: Ιταλική
Νηολόγιο: I - DAWJ
Τοποθεσία: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
Ημερομηνία & ώρα: 14/06/2006 14:20
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 10/2007 Αεροσκάφος I - DAWJ Συνέβη: 14/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 14:10 της 14-01-2006, το αεροσκάφος (α/φ) I-DAWJ της Alitalia προερχόμενο
από το αεροδρόμιο του Μιλάνου, στάθμευσε στην θέση Β 15 του Διεθνούς
Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Κατά την διάρκεια της επίγειας εξυπηρέτησης του α/φ, άτομο, το οποίο δεν γνώριζε
την σωστή διαδικασία ανοίγματος της οπίσθιας θύρας, χρησιμοποίησε τον μοχλό
ανάγκης για το άνοιγμα αυτής, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το σύστημα
απόρριψης του οπισθίου κώνου του α/φ.
Το α/φ παρέμεινε καθηλωμένο στην συγκεκριμένη θέση για την διερεύνηση του
συμβάντος και την αναμονή οδηγιών από την έδρα της εταιρείας.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε στις
16:40 της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 1629/ 00-01-2006 όρισε ως Διερευνητή
του συμβάντος τον Ηλία Νικολαΐδη χειριστή α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 10/2007 Αεροσκάφος I - DAWJ Συνέβη: 14/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 09/2007 Αεροσκάφος SX-ANV - Συνέβη: 05/11/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Πεδίο Προσγείωσης Κωπαΐδας ¨ΙΚΑΡΟΣ¨
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 09/2007 Αεροσκάφος SX-ANV Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Αερολέσχη Θεσσαλονίκης
Iδιοκτήτης: Αερολέσχη Θεσσαλονίκης
Κατασκευαστής: CESSNA
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: 172M
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-ANV
Τοποθεσία: Πεδίο Προσγείωσης Κωπαΐδας ¨ΙΚΑΡΟΣ¨
Ημερομηνία & ώρα: 05/11/2006 14:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 09/2007 Αεροσκάφος SX-ANV Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 05-11-2006 το αεροσκάφος (α/φ) SX-ANV κινείτο από τον παράπλευρο της
πίστας του πεδίου προσγείωσης (π/π) Κωπαΐδος ¨ΙΚΑΡΟΣ¨ χώρο προς την πίστα
προκειμένου να ανεφοδιαστεί με καύσιμα. Τη στιγμή της εισόδου του στην πίστα η
έλικα του α/φ χτύπησε στην επιφάνεια της πίστας με αποτέλεσμα να παραμορφωθεί
το ένα ακροπτερύγιό της.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, με το υπ. Αριθμ.
Πρωτ. ΕΔΑΑΠ/1768/13-11-2006 έγγραφο όρισε Διερευνητή τον κ. Κωνσταντίνο
Νομίδη, Επαγγελματία Χειριστή αεροπλάνων - Ηλεκτρονικό Μηχανικό, με σκοπό
την σύνταξη Συνοπτικής Έρευνας Συμβάντος και την υποβολή του στην ΕΔΑΑΠ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 09/2007 Αεροσκάφος SX-ANV Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 08/2007 Αεροσκάφος DAICF - Συνέβη: 04/09/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: 20ΝΜ Δυτικά του MILOS/VOR»
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 08/2007 Αεροσκάφος DAICF Συνέβη: 04/09/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Condor Berlin
Iδιοκτήτης: Condor Berlin
Κατασκευαστής: Airbus S.A.S.
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής: Γαλλία
Μοντέλο: A 320
Εθνικότητα: Γερμανική
Νηολόγιο: DAICF
Τοποθεσία: 20ΝΜ Δυτικά του MILOS/VOR»
Ημερομηνία & ώρα: 04/09/2006 20:07
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 08/2007 Αεροσκάφος DAICF Συνέβη: 04/09/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 4η Σεπτεμβρίου 2006 αεροσκάφος (α/φ) της CONDOR BERLIN με
χαρακτηριστικό κλήσης CFG 537 από Ηράκλειο προς Φρανκφούρτη όταν ευρίσκετο
20 ΝΜ δυτικά του VOR της Μήλου, ανερχόμενο, έλαβε από το Σύστημα Αποφυγής
Σύγκρουσης (Traffic Collision Avoidance System - TCAS) προειδοποίηση για
ύπαρξη άλλης κυκλοφορίας (Τraffic Αdvisory - ΤΑ) και προειδοποίηση για αποφυγή
σύγκρουσης (Resolution Advisory-RA) με αντίθετα κατερχόμενο α/φ.
Το αντίθετα κατερχόμενο α/φ ήταν της εταιρείας THOMAS COOK με
χαρακτηριστικό κλήσης TCW 1956 από Βρυξέλλες προς Σούδα.
Ο Κυβερνήτης (Κ1) της πτήσης CFG 537 με αναφορά του, που απεστάλη την 12
Οκτωβρίου 2006 στην Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων
(ΕΔΑΑΠ), ανέφερε το συμβάν.
Η ΕΔΑΑΠ, με απόφαση Προέδρου, όρισε τον Τζιρίτη Παναγιώτη, συνταξιούχο
Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας, ως υπεύθυνο διερεύνησης των αιτιών του
συμβάντος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 08/2007 Αεροσκάφος DAICF Συνέβη: 04/09/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 07/2007 Αεροσκάφος SX-DVE - Συνέβη: 15/06/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Εν πτήσει, νότιο Αιγαίο
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 07/2007 Αεροσκάφος SX-DVE Συνέβη: 15/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: Aegean Airlines
Iδιοκτήτης: Aegean Airlines S.A.
Κατασκευαστής: British Aerospace
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: RJ 100
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-DVE
Τοποθεσία: Εν πτήσει, νότιο Αιγαίο
Ημερομηνία & ώρα: 15/06/2006 10:55
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 07/2007 Αεροσκάφος SX-DVE Συνέβη: 15/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 15/06/06 το υπό ως άνω στοιχεία αεροσκάφος (α/φ) εκτελούσε την πτήση ΑΕΕ
204 από Αθήνα προς Ρόδο. Κατά το διάστημα της εξυπηρέτησης των επιβατών υπό
του πληρώματος και ενώ το α/φ ευρισκόταν μετά την θέση RIPLI σε ευθεία και
οριζοντία πτήση, έλαβε χώρα το εξής: Το ακινητοποιημένο αμαξίδιο εδεσμάτων και
ποτών αιφνιδίως ανετράπη, επέπεσε επί της κεφαλής παρακαθήμενης επιβάτου, η
οποία κατά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή είχε σκύψει, προκειμένου να
περισυλλέξει εκ του δαπέδου προσωπικό της αντικείμενο και την τραυμάτισε ελαφρά.
Κατά την διάρκεια της πτήσης το πλήρωμα της προσέφερε τις πρώτες βοήθειες,
αμέσως δε μετά την προσγείωση, ο ειδοποιηθείς και αναμένων ιατρός περιποιήθηκε
αναλόγως το προκληθέν τραύμα και η τραυματίας ανεχώρησε για τον προορισμό της.
Η ΕΔΑΑΠ, η οποία ειδοποιήθηκε την επομένη, με την υπ’ αριθμ. πρωτ.
ΕΔΑΑΠ/1008/16-6-2006 απόφαση του Προέδρου, συνέστησε την προβλεπόμενη από
το νόμο 2912/2001, άρθρα 8 και 19, Ομάδα Διερεύνησης αποτελούμενη από τους
Δημήτριο Τόλια, Διερευνητή, ως επικεφαλής και Κυριάκου Γρηγόριο, Ιατρό, ως
μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 07/2007 Αεροσκάφος SX-DVE Συνέβη: 15/06/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 06/2007 Αεροσκάφος SX-APZ - Συνέβη: 05/11/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΟΛΧΙΚΟΥ / ΛΑΓΚΑΔΑ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 06/2007 Αεροσκάφος SX-APZ Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Iδιοκτήτης: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κατασκευαστής: CESSNA AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: 172M
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-APZ
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΟΛΧΙΚΟΥ / ΛΑΓΚΑΔΑ
Ημερομηνία & ώρα: 05/11/2006 12:50
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 06/2007 Αεροσκάφος SX-APZ Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 5-11-06 και ώρα 12:00 το με στοιχεία νηολόγησης SX-APZ αεροσκάφος (α/φ) με
Κυβερνήτη άνδρα 32 ετών απογειώθηκε από τον Κρατικό Αερολιμένα
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με σκοπό την πραγματοποίηση τοπικής πτήσης. Στο πεδίο
προσγείωσης Κολχικού – Λαγκαδά (διάδρομο 03) ο χειριστής επιχείρησε να
εκτελέσει προσγείωση / απογείωση (touch and go). Κατά την φάση της οριζοντίωσης,
κατά την δήλωσή του, μία ριπή διατμητικού ανέμου (wind shear) ώθησε βιαίως το
α/φ προς στο έδαφος με ταυτόχρονη μετατόπισή του προς τα δεξιά. Μετά από αυτό ο
χειριστής ματαίωσε την απογείωση και εφάρμοσε πέδηση για την ακινητοποίηση του
α/φ. Κατά την διαδρομή ο ριναίος τροχός έπεσε σε κάποιο βαθούλωμα του εδάφους
με αποτέλεσμα ο έλικας να ακουμπήσει στο έδαφος και να υποστεί στρεβλώσεις των
πτερυγίων του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, η οποία
ενημερώθηκε αυθημερόν, με το υπ. αριθμ. ΕΔΑΑΠ/1726/06-11-2006 έγγραφό της
όρισε τον Κωνσταντίνο Νομίδη, χειριστή α/φ - Ηλεκτρονικό Μηχανικό, για την
διερεύνηση του ατυχήματος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 06/2007 Αεροσκάφος SX-APZ Συνέβη: 05/11/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 05/2007 Αεροσκάφος SX-ΑΟΥ - Συνέβη: 09/08/2005
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤ. ΑΕΡ/ΝΑΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 05/2007 Αεροσκάφος SX-ΑΟΥ Συνέβη: 09/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΣΧΟΛΗ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΕΛΑΦΡΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΡΟΔΟΥ
Iδιοκτήτης: ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΡΟΔΟΥ
Κατασκευαστής: PIPER
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA 28-161
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-ΑΟΥ
Τοποθεσία: ΚΡΑΤ. ΑΕΡ/ΝΑΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 09/08/2005
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 05/2007 Αεροσκάφος SX-ΑΟΥ Συνέβη: 09/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 09/08/05 αεροσκάφος (α/φ), με στοιχεία νηολογίου SX-AOY, μετά τη προσγείωσή
του, στον Κρατικό Αερολιμένα Αστυπάλαιας, εξήλθε του διαδρόμου, με αποτέλεσμα να
υποστεί ελαφριά ζημιά στο κάλυμμα ακροπτερυγίου της αριστερής πτέρυγας.
Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε αυθημερόν και με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΕΔΑΑΠ/1006/10-08-
2005 απόφαση του Προέδρου της όρισε την προβλεπόμενη από το νόμο 2912/2001 άρθρο
8 Ομάδα Διερεύνησης αποτελούμενη από τους κυβ. Ηλία Νικολαΐδη ως επικεφαλής
Διερευνητή, Βουδούρη Δημοσθένη Μηχανικό Α/φ και Κυριάκου Γρηγόριο Ιατρό, ως μέλη,
για την διερεύνηση του συμβάντος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 05/2007 Αεροσκάφος SX-ΑΟΥ Συνέβη: 09/08/2005
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 04/2007 Αλεξίπτωτο Πλαγιάς (ΙΑΣ) - Συνέβη: 28/05/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Περιοχή «Κερασιές» όρους Βόρα
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 04/2007 Αλεξίπτωτο Πλαγιάς (ΙΑΣ) Συνέβη: 28/05/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: UP International
ΕΙΔΟΣ: Αλεξίπτωτο Πλαγιάς (ΙΑΣ)
Χώρα Κατασκευής: ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Μοντέλο: SUMMIT 2
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: Περιοχή «Κερασιές» όρους Βόρα
Ημερομηνία & ώρα: 28/05/2006 15:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 04/2007 Αλεξίπτωτο Πλαγιάς (ΙΑΣ) Συνέβη: 28/05/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 28-05-2005 αεραθλητής μετέβη με συναθλητές του στην περιοχή Κερασιές του
όρους Βόρα (Καϊμακτσαλάν), προκειμένου να πετάξει με το ιδιόκτητό του αλεξίπτωτο
πλαγιάς. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες άλλων συναθλητών του η απογείωσή του
πραγματοποιήθηκε στις 12:10 h περίπου. Περί την 16:00 h, όταν οι υπόλοιποι
συναθλητές του είχαν προσγειωθεί διαπιστώθηκε η απουσία του, οπότε και άρχισε η
διαδικασία της ανεύρεσής του. Η έρευνα περατώθηκε με την ανεύρεση της σορού του
υπό βοσκού περί την 21:00 h σε απόσταση 160 m από το πεδίο προσγείωσης.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 04/2007 Αλεξίπτωτο Πλαγιάς (ΙΑΣ) Συνέβη: 28/05/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 03/2007 Αεροσκάφος SX-BSA - Συνέβη: 26/08/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ (LGKJ)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 03/2007 Αεροσκάφος SX-BSA Συνέβη: 26/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: PIPER
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-34-200T
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-BSA
Τοποθεσία: ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ (LGKJ)
Ημερομηνία & ώρα: 26/08/2006 09:01
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 03/2007 Αεροσκάφος SX-BSA Συνέβη: 26/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το αεροσκάφος (α/φ) απογειώθηκε από τον Κρατικό Αερολιμένα της Κώ (LGKO) την 08:01
της 26ης Αυγούστου 2006 με σκοπό την πραγματοποίηση ιδιωτικής πτήσης με τελικό προορισμό το
Καστελλόριζο. Κατά την προσγείωση (π/γ) το αεροπλάνο ήρθε σε επαφή με το έδαφος στο μέσον περίπου
του διαδρόμου 13, αναπήδησε δύο φορές και κατά την διάρκεια της πέδησης έστρεψε προς τα δεξιά και
ακινητοποιήθηκε στην περίφραξη του αεροδρομίου με αποτέλεσμα την εκτεταμένη φθορά στο κάτω μέρος
του ριναίου τμήματός του και των ελίκων του.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε αυθημερόν και με το υπ.
Αριθμ. Πρωτ. ΕΔΑΑΠ/1321/26-08-2006 έγγραφο όρισε τον κ. Κωνσταντίνο Νομίδη επαγγελματία χειριστή
αεροπλάνων διερευνητή (Ηλεκτρονικό Μηχανικό) με σκοπό τη διερεύνηση του ατυχήματος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 03/2007 Αεροσκάφος SX-BSA Συνέβη: 26/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 - Συνέβη: 21/04/2003
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: FERRARI U.L.M.
ΕΙΔΟΣ: Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ)
Χώρα Κατασκευής: ΙΤΑΛΙΑ
Μοντέλο: TUKANO FLYLAB TRE ASSI
Εθνικότητα: ΙΤΑΛΙΚΗ
Νηολόγιο: I 5916
Τοποθεσία: ΜΑΛΑΔΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 21/04/2003 20:02
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το ατύχημα συνέβη στις 20:02 περίπου της 21-04-2003 κατά την φάση της
προσγείωσης (π/γ) της Υπερελαφράς Πτητικής Μηχανής (ΥΠΜ) σε μη ελεγχόμενο
και μη εγκεκριμένο χώρο, όταν δεν κατέστη δυνατή η ομαλή επαφή της ΥΠΜ με το
έδαφος, με αποτέλεσμα το ριναίο σκέλος της, να αποκοπεί και η ΥΠΜ να ανατραπεί.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), η
οποία ενημερώθηκε με αλληλογραφία μετά από τρία χρόνια, στις 25-05-2006,
εξέδωσε την ΕΔΑΑΠ 1004/19-06-2006 εντολή, ορίζοντας ως Υπεύθυνο Διερεύνησης
του ατυχήματος τον κ. Χρίστο Μπίστα, Χειριστή και Μηχανικό α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2007 Υπερελαφρά Πτητική Μηχανή (ΥΠΜ) I 5916 Συνέβη: 21/04/2003
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 01/2007 ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ SX - BMG - Συνέβη: 30/08/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΞΩΝ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 01/2007 ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ SX - BMG Συνέβη: 30/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: HARBOUR AIR Ltd
Iδιοκτήτης: PEGASUS AVIATION Ltd
Κατασκευαστής: De HAVILLAND of Canada Ltd
ΕΙΔΟΣ: ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: DHC - 6 - 300 Twin Otter
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX - BMG
Τοποθεσία: ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΞΩΝ
Ημερομηνία & ώρα: 30/08/2006 11:48
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 01/2007 ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ SX - BMG Συνέβη: 30/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το υπό τα ως άνω στοιχεία νηολογίου υδροπλάνο αποθαλασσώθηκε στις 11:45 της
30-08-2006 από το υδατοδρόμιο των Παξών, με σκοπό την πραγματοποίηση
προγραμματισμένης εμπορικής πτήσης προς το υδατοδρόμιο Γουβιών Κέρκυρας.
Στις 11:48 και ενώ το υδροπλάνο βρισκόταν σε άνοδο, σε ύψος 300ft, άνοιξε η πίσω
αριστερή θύρα του την οποία εντός ολίγου έκλεισαν οι επιβάτες. Ο κυβερνήτης επέστρεψε
για προσθαλάσσωση, επιθεώρηση και λειτουργικό έλεγχο της θύρας.
Κατά την διάρκεια του ελέγχου της θύρας, δεν εντοπίστηκε κάποια βλάβη πλην
αναφέρθηκε ο τραυματισμός ενός επιβάτη, ο οποίος προκλήθηκε κατά την προσπάθεια
κλεισίματος της θύρας.
Το αεροσκάφος (α/φ) αναχώρησε για την Κέρκυρα και η πτήση πραγματοποιήθηκε
χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα. Μετά την άφιξη του α/φ στην Κέρκυρα, ο επιβάτης μετέβη
μόνος του για νοσηλεία στο Γ. Ν. Κέρκυρας.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε το
πρωί της επομένης ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/ 1373/ 01-09-2006 όρισε Ομάδα Διερεύνησης
του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Μπίστα Χρίστο Επαγγελματία Χειριστή α/φ και μέλος
τον Κυριάκου Γρηγόριο Ιατρό.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 01/2007 ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ SX - BMG Συνέβη: 30/08/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση