Πορίσματα 2009

Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 08/2009 Αεροσκάφος HB-JIC - Συνέβη: 12/10/2008
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΡΟΔΟΥ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 08/2009 Αεροσκάφος HB-JIC Συνέβη: 12/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: HELLO AG
Iδιοκτήτης: HELLO AG
Κατασκευαστής: McDonnell Douglas Corporation (The Boeing Co. από 30-01-88)
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: MD-90-30
Εθνικότητα: ΕΛΒΕΤΙΚΗ
Νηολόγιο: HB-JIC
Τοποθεσία: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΡΟΔΟΥ
Ημερομηνία & ώρα: 12/10/2008 17:12
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 08/2009 Αεροσκάφος HB-JIC Συνέβη: 12/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 12η Οκτωβρίου 2008 αεροσκάφος (α/φ) BOEING MD-90-30, του Ελβετικού
Αερομεταφορέα HELLO AG, που αναχωρούσε από τον Κρατικό Αερολιμένα Ρόδου
"Διαγόρας" προκειμένου να εκτελέσει το επιβατικό δρομολόγιο ΡΟΔΟΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΑ
(Ελβετία) με κωδικό πτήσης FHE6759, κατά την τροχοδρόμησή του προς τον διάδρομο
25 του Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου, προσέκρουσε με το αριστερό ακροπτερύγιο του
επί σταθμευμένου μηχανήματος φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, ιδιοκτησίας
Goldair Handling, αριθμού κυκλοφορίας ME 70898, με αποτέλεσμα να υποστεί ζημιές η
περιοχή του αριστερού ακροπτερυγίου και το Νο 5 πτερύγιο του χείλους προσβολής της
εν λόγω πτέρυγας. Κατόπιν εντολής του Πύργου Ελέγχου (ΠΕΑ), το α/φ επέστρεψε στο
χώρο στάθμευσης του Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου για εξέταση και αναχώρησε την 14η
Οκτωβρίου 2008 περί την 11:30 h, εκτελώντας πτήση μη κερδοφορίας.
Η ΕΔΑΑΠ ενημερώθηκε την 13η Οκτωβρίου 2008 και με την υπ’ αριθμ. πρωτ.
ΕΔΑΑΠ/446/13-10-2008 απόφαση του Προέδρου αυτής, ορίστηκε κατά τα
προβλεπόμενα από το νόμο 2912/2001, ο Μηχανικός Αεροσκαφών Κων/νος
Γαβριλάκης για την διερεύνηση του συμβάντος.
Σχέδιο του πορίσματος εστάλη στην Ελβετική Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων
(Swiss Aircraft Accident Investigation Bureau) για σχολιασμό σύμφωνα με τις
απαιτήσεις του Παραρτήματος 13 της Σύμβασης του Σικάγο.
Τα σχόλια της Ελβετικής Επιτροπής ελήφθησαν υπόψη, στην σύνταξη του πορίσματος.
Εξεδόθησαν τέσσερεις συστάσεις ασφαλείας.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 08/2009 Αεροσκάφος HB-JIC Συνέβη: 12/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 07/2009 Αεροσκάφος( Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή) SX – UAA - Συνέβη: 05/10/2008
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Κρατικός Αερολιμένας Νάξου (LGNX)
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 07/2009 Αεροσκάφος( Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή) SX – UAA Συνέβη: 05/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: AGRIVAL Ltd
Iδιοκτήτης: AGRIVAL Ltd
Κατασκευαστής: EVECTOR – AEROTECHNIK
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος( Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή)
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: EVSS – SPORTSTAR
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX – UAA
Τοποθεσία: Κρατικός Αερολιμένας Νάξου (LGNX)
Ημερομηνία & ώρα: 05/10/2008 12:07
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 07/2009 Αεροσκάφος( Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή) SX – UAA Συνέβη: 05/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 12:07 h της 05.09.2008 Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή (ΥΠΑΜ) που
εκτελούσε τοπική πτήση στο αεροδρόμιο Νάξου, κατά το στάδιο της προσγείωσης
και ενώ ευρίσκετο σε ύψος 3 m – 4 m πάνω από τον διάδρομο, λόγω πλευρικού
ανέμου πήρε μεγάλη δεξιά κλίση, εκτροπή από τον διάδρομο, το δεξιό ακροπτερύγιο
ήλθε σε επαφή με τη χωμάτινη επιφάνεια της ζώνης ασφαλείας του διαδρόμου,
περιεστράφη περί τον κάθετο άξονά της και στη συνέχεια προσέκρουσε στο έδαφος.
Οι επιβαίνοντες της ΥΠΑΜ δεν τραυματίσθηκαν.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων ενημερώθηκε στις
12:30 h της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/1417/06.10.2008 ορίσθηκε Διερευνητής
του ατυχήματος ο Βαλιώτης Παναγιώτης χειριστής α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 07/2009 Αεροσκάφος( Υπερελαφρά Πτητική Αθλητική Μηχανή) SX – UAA Συνέβη: 05/10/2008
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 06/2009 Αεροσκάφος HA - SUD - Συνέβη: 29/06/2008
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Αεροδρόμιο Τυμπακίου Κρήτης
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 06/2009 Αεροσκάφος HA - SUD Συνέβη: 29/06/2008
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: SKY-CAR Kft
Iδιοκτήτης: KAPOS AIRPORT Kft
Κατασκευαστής: CESSNA AIRCRAFT COMPANY USA
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: CESSNA 182 C
Εθνικότητα: ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
Νηολόγιο: HA - SUD
Τοποθεσία: Αεροδρόμιο Τυμπακίου Κρήτης
Ημερομηνία & ώρα: 29/06/2008 08:00
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 06/2009 Αεροσκάφος HA - SUD Συνέβη: 29/06/2008
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το αεροσκάφος (α/φ) απογειώθηκε από το αεροδρόμιο (α/δ) Τυμπακίου στις
07:30 h περίπου της 29.06.2008, με σκοπό την ρίψη αλεξιπτωτιστών με χειριστή
άνδρα 43 ετών και επιβαίνοντες τέσσερες αλεξιπτωτιστές.
Μετά την ρίψη των αλεξιπτωτιστών από το ύψος των 10.000 ft και αφού ο χειριστής
έλαβε την διαβεβαίωση από τον υπεύθυνο ασφαλείας ρίψεων που βρισκόταν στο
έδαφος, ότι όλοι οι αλεξιπτωτιστές βρίσκονται στο έδαφος, άρχισε την διαδικασία
καθόδου για π/γ.
Κατά την διάρκεια της αριστερής στροφής από το βασικό σκέλος προς την τελική
ευθεία του διαδρόμου, σε ύψος 1.300 ft περίπου και σε απόσταση 2 μιλίων από την
αρχή του διαδρόμου 34, ο χειριστής του α/φ αντιμετώπισε έντονες αναταράξεις και
διατμητικό άνεμο. Στο στάδιο αυτό επήλθε κράτηση του κινητήρα και όταν παρά τις
προσπάθειες για επανεκκίνηση, αυτό δεν κατέστη δυνατόν, ο χειριστής επέλεξε την
προσθαλάσσωση.
Κατά την διάρκεια της προσθαλάσσωσης, το α/φ περιεστράφει περί τον εγκάρσιο
άξονά του και ανετράπη, με αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρές ζημιές και να βυθισθεί
κατά το ήμιση ο χώρος του χειριστή και των επιβατών.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, ενημερώθηκε
2
στις 09:00 h της ίδιας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/927/30.06.2008 όρισε ως
Διερευνητές τους: κ. Μπίστα Χρίστο, Επαγγελματία Χειριστή - Διερευνητή και
Μηχανικό α/φων και τον κ. Ρούσσινο Διονύσιο Μηχανικό α/φων - Διερευνητή, με
σκοπό την σύνταξη σχεδίου πορίσματος του ατυχήματος και την κατάθεσή
του στην ΕΔΑΑΠ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 06/2009 Αεροσκάφος HA - SUD Συνέβη: 29/06/2008
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 05/2009 Ελικοπτερο SX – HNB - Συνέβη: 22/04/2008
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΣΦΕΝΔΑΛΗ, ΑΥΛΩΝΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 05/2009 Ελικοπτερο SX – HNB Συνέβη: 22/04/2008
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΙΑ ΑΕ
Iδιοκτήτης: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΙΑ ΑΕ
Κατασκευαστής: SCHWEIZER AIRCRAFT CORP.
ΕΙΔΟΣ: Ελικοπτερο
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: 269 C
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX – HNB
Τοποθεσία: ΣΦΕΝΔΑΛΗ, ΑΥΛΩΝΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 22/04/2008 14:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 05/2009 Ελικοπτερο SX – HNB Συνέβη: 22/04/2008
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 22 Απριλίου 2008 το με στοιχεία νηολογίου , ελικόπτερο ε/π
απογειώθηκε (α/γ) από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ)
με προορισμό την ευρύτερη περιοχή της Τανάγρας. Η πτήση ήταν εκπαιδευτική και
διεξάγετο προκειμένου πτυχιούχος χειριστής ε/π να αποκτήσει την ειδικότητα του
εκπαιδευτού πτήσεων ε/π
Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης, και ενώ πραγματοποιείτο υψηλή αναγνώριση
περιορισμένου πεδίου, στη περιοχή Σφενδάλη, Αυλώνος, ο εκπαιδευτής που χειριζόταν
το ε/π, διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε ανταπόκριση στις προσπάθειες του για αύξηση των
στροφών του κινητήρα και του στροφείου Η τελική προσπάθεια του εκπαιδευτή για
αυτοπεριστροφή, δεν ήταν αποτελεσματική, λόγω των χαμηλών στροφών που είχε
περιέλθει το στροφείο με συνέπεια το ε/π να προσκρούσει στο έδαφος Αμέσως μετά
εκδηλώθηκε φωτιά. Οι επιβαίνοντες αν και τραυματίστηκαν σοβαρά εγκατέλειψαν το ε/π
με ίδιες δυνάμεις.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), η οποία
ενημερώθηκε για το ατύχημα αμέσως, εξέδωσε την με στοιχεία ΕΔΑΑΠ/
απόφαση, ορίζοντας Ομάδα Διερεύνησης του Ατυχήματος με επικεφαλής τον κ. Νικόλαο

Καλαμπαλίκη, Επαγγελματία Χειριστή Ελικοπτέρων και μέλη τους κ.κ. Ηλία
Κουδουνάκο, Μηχανικό α/φων και τον Ιωάννη Μάρκου, Ιατρό, με σκοπό την
Διερεύνηση και την σύνταξη Σχεδίου Πορίσματος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 05/2009 Ελικοπτερο SX – HNB Συνέβη: 22/04/2008
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 04/2009 Αεροσκάφος SX-AOI - Συνέβη: 18/03/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Αεροδρόμιο Πάχης, Μεγάρων
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 04/2009 Αεροσκάφος SX-AOI Συνέβη: 18/03/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» Γενική Αεροπλοΐα
Iδιοκτήτης: «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» Γενική Αεροπλοΐα
Κατασκευαστής: PIPER
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-18-150
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-AOI
Τοποθεσία: Αεροδρόμιο Πάχης, Μεγάρων
Ημερομηνία & ώρα: 18/03/2007 13:42
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 04/2009 Αεροσκάφος SX-AOI Συνέβη: 18/03/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Την 18/03/2007 εκδηλώθηκε φωτιά σε α/φ τύπου PA-18-150 που ευρίσκετο
σταθμευμένο στον χώρο στάθμευσης α/φ Γενικής Αεροπορίας του στρατιωτικού
αεροδρομίου Πάχης, Μεγάρων. Από την εκδηλωθείσα φωτιά το α/φ κατεστράφη
ολοσχερώς.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων ενημερώθηκε για το
συμβάν και με την ΕΔΑΑΠ/421/19.03.07 απόφαση ορίσθηκε ομάδα διερεύνησης του
ατυχήματος με Επικεφαλής Διερευνητή τον Ιωάννη Παπαδόπουλο και μέλη τους Ν.
Πουλιέζο, Διερευνητή και Δ. Βουδούρη, χειριστή και μηχανικό α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 04/2009 Αεροσκάφος SX-AOI Συνέβη: 18/03/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 03/2009 Αεροσκάφος SX-ΒΝΙ - Συνέβη: 21/03/2008
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΧΗΣ, ΜΕΓΑΡΩΝ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 03/2009 Αεροσκάφος SX-ΒΝΙ Συνέβη: 21/03/2008
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: GEOMATICS Α.Ε.
Iδιοκτήτης: GEOMATICS Α.Ε.
Κατασκευαστής: PIPER AIRCRAFT Co
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: PA-31P NAVAJO
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο: SX-ΒΝΙ
Τοποθεσία: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΧΗΣ, ΜΕΓΑΡΩΝ
Ημερομηνία & ώρα: 21/03/2008 16:04
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 03/2009 Αεροσκάφος SX-ΒΝΙ Συνέβη: 21/03/2008
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Στις 16:04 h της 21.03.08, το α/φ SX-BNI προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Πάχης,
Μεγάρων με το σύστημα προσγείωσης μη εκτεταμένο με αποτέλεσμα να συρθεί για
150 m περίπου στον διάδρομο προτού ακινητοποιηθεί.
Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων ενημερώθηκε στις
17:30 της ιδίας ημέρας και με την ΕΔΑΑΠ/449/24-03-2008 ορίσθηκε Ομάδα
Διερεύνησης του ατυχήματος, με επικεφαλής τον Βαλιώτη Παναγιώτη χειριστή α/φ
και μέλος τον Κουμπουζή Σταύρο μηχανικό α/φ.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 03/2009 Αεροσκάφος SX-ΒΝΙ Συνέβη: 21/03/2008
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 02/2009 Αεροσκάφος (Υπερελαφρό) - Συνέβη: 14/01/2007
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: ΛΙΜΝΗ ΥΛΙΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 02/2009 Αεροσκάφος (Υπερελαφρό) Συνέβη: 14/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: I.C.P. S.r.l.
ΕΙΔΟΣ: Αεροσκάφος (Υπερελαφρό)
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: SAVANNAH
Εθνικότητα: Ελληνική
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: ΛΙΜΝΗ ΥΛΙΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Ημερομηνία & ώρα: 14/01/2007 14:30
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 02/2009 Αεροσκάφος (Υπερελαφρό) Συνέβη: 14/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Περί ώρα 14:30 της 14ης Ιανουαρίου 2007 κατά την διάρκεια εκτέλεσης πτήσης
αναψυχής με ΥΠΑΜ (Υπερελαφρά Πτητική Αεραθλητική Μηχανή) τύπου ICP
Savannah, κατηγορίας 3-axis υπερελαφρό αμφίβιο, ο χειριστής και ιδιοκτήτης της
εκτέλεσε προσυδάτωση στη Λίμνη Υλίκη χωρίς να έχει ανασύρει τους τροχούς με
αποτέλεσμα η ΥΠΑΜ να ανατραπεί μετά την επαφή του ριναίου τροχού με το νερό
και να ακινητοποιηθεί επιπλέοντας βυθισμένη σε ανάστροφη θέση.
Στο υπερελαφρό αμφίβιο επέβαιναν ο χειριστής και ένας επιβάτης οι οποίοι δεν
τραυματίστηκαν.
Η ΕΔΑΑΠ η οποία ενημερώθηκε σχετικά όρισε ομάδα διερεύνησης αποτελούμενη
από τους Νικόλαο Πουλιέζο, Διερευνητή, ως Επικεφαλής και Ανεμοδουρά Ναταλία,
χειριστή αεροσκαφών και Γρηγόρη Κυριάκου, Ιατρό και χειριστή αεροσκαφών, ως
μέλη.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 02/2009 Αεροσκάφος (Υπερελαφρό) Συνέβη: 14/01/2007
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση
Γενικά

Πόρισμα :

Αρ. 01/2009 Αλεξιπτωτο Πλαγιας (ΙΑΣ) - Συνέβη: 06/01/2006
Δείτε το αρχείο (pdf): Download_button Γλώσσα: Ελληνική (Greek)
Τοποθεσία: Θεσπρωτικά όρη περιοχή Μελιανά Πρεβέζης
Λεπτομέρειες

Πόρισμα :

Αρ. 01/2009 Αλεξιπτωτο Πλαγιας (ΙΑΣ) Συνέβη: 06/01/2006
ΕΔΑΑΠ
Εκμεταλευόμενος: ΙΔΙΩΤΗΣ
Iδιοκτήτης: ΙΔΙΩΤΗΣ
Κατασκευαστής: ADVANCE
ΕΙΔΟΣ: Αλεξιπτωτο Πλαγιας (ΙΑΣ)
Χώρα Κατασκευής:
Μοντέλο: Sigma 6
Εθνικότητα: ΕΛΒΕΤΙΑ
Νηολόγιο:
Τοποθεσία: Θεσπρωτικά όρη περιοχή Μελιανά Πρεβέζης
Ημερομηνία & ώρα: 06/01/2006 16:01
Περίληψη

Πόρισμα :

Αρ. 01/2009 Αλεξιπτωτο Πλαγιας (ΙΑΣ) Συνέβη: 06/01/2006
ΕΔΑΑΠ
Περίληψη: Το Σάββατο 06/01/2007 ομάδα αεραθλητών μεταξύ των οποίων και ο χειριστής του ατυχήματος μετέβησαν στην περιοχή των Παπαδάτων Πρεβέζης όπου υπάρχει αυτοσχέδιος χώρος απογείωσης αλεξιπτώτων πλαγιάς (Ιπτάμενες Αεραθλητικές Συσκευές (ΙΑΣ)). Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί στη συσκευή GPS του ανωτέρω χειριστή, η απογείωσή του πραγματοποιήθηκε στις 15:10 h περίπου. Περί τις 16:10 h προσέκρουσε σε πλαγιά των Θεσπρωτικών Όρεων με συνέπεια τον τραυματισμό του στα κάτω άκρα. Για την διάσωση και μεταφορά του στο νοσοκομείο κινητοποιήθηκαν ομάδες διασωστών της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Για την διερεύνηση του ατυχήματος, με την υπ’ αριθμό ΕΔΑΑΠ/110/12.01.07 απόφαση του Προέδρου της ΕΔΑΑΠ, ορίσθηκε ομάδα διερεύνησης με Επικεφαλής τον Βασίλειο Μάντζο, Χειριστή αλεξιπτώτου πλαγίας και τον Γρηγόριο Κυριάκου, Ιατρό, ως μέλος.
Συστάσεις Ασφαλείας

Πόρισμα :

Αρ. 01/2009 Αλεξιπτωτο Πλαγιας (ΙΑΣ) Συνέβη: 06/01/2006
ΕΔΑΑΠ
Συστάσεις Ασφαλείας:
(Link για τις Συστάσεις από το 2011: Πριν το 2011 αναζητήστε συστάσεις στο πόρισμα)
Φωτογραφίες
Για μελλοντική χρήση