06/2008
06/2008
Final Report
Summary:
Το αεροσκάφος (α/φ) έλαβε άδεια τροχοδρόμησης στις 09:03, με προορισμό τον διάδρομο 03L, μέσω του τροχοδρόμου Β και συνδετήριου Α4 (Σχεδ. ΔΑΑ). Στρίβοντας δεξιά, διέσχισε τον τροχόδρομο Α και συνεχίζοντας στον συνδετήριο Α4 έκανε εκ νέου δεξιά στροφή, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με το δεύτερο τμήμα του Α4, που συνδέει τον τροχόδρομο Α με τον διάδρομο 03L και να εισέλθει στην συνέχεια σε αυτόν. Κατά την έξοδο από την δεύτερη στροφή ο κυβερνήτης (K1) αισθάνθηκε ισχυρό κραδασμό και στην συνέχεια το α/φ έγειρε αριστερά και ακινητοποιήθηκε, διότι είχε υποχωρήσει το αριστερό σκέλος του κυρίου συστήματος προσγείωσης (π/γ) και εισήλθε στην φωλεά του, ενώ προηγουμένως είχε αποσπαστεί ο δεξιός τροχός του και η μισή ζάντα του κυρίου συστήματος π/γ και είχαν μείνει περίπου 50 m πίσω, ενώ η άλλη μισή ζάντα είχε παραμείνει στον άξονά της. Το αριστερό ακροπτερύγιο ήλθε σε επαφή με το έδαφος και η αριστερή έλικα προσέκρουσε σε αυτό.
Download Full Report Files:
- Hits: 48