Office: +30 210 9608080 - Mobile 24/7: +30 6981 000 578                       monada@aaiasb.gr

Select Language

11/2004

info button 32 ΑΤΥΧΗΜΑ με Ελικόπτερο SX-HDV στις 11/02/2003

11/2004

Τελικό Πόρισμα

22/10/2004
ΑΤΥΧΗΜΑ    
Διαδρομή πτήσης
Θανάσιμος τραυματισμός    
Κατεστράφη
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ 1,2 ΝΜ ΑΠΟ ΑΚΤΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ Α/Δ ΙΚΑΡΙΑΣ
11/02/2003
12:29
10:29
Ελικόπτερο
Μικρό / Ελαφρύ
2251 - 5700 Kg
SX-HDV
AGUSTA
Ιταλία
A109E POWER
Ελληνική
HELITALIA SpA
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝ
Εμπορική Επιβατική αεροδιακομιδής ασθενούς, Εμπορική Επιβατική HEMS
NAI
11/2004

Περίληψη:

Στις 10-02-2003, ελικόπτερο (ε/π) του Εθνικού Κέντρου Άµεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) το οποίο στάθµευε στην νήσο Λέσβο, µε στοιχεία νηολογίου SX-HDV, χαρακτηριστικό κλήσης ΕΚΑΒ7 και µε Κυβερνήτη (Κ1) άνδρα 50 ετών, διετέθη για εκτέλεση αποστολής αεροδιακοµιδής ασθενούς από την νήσο Ικαρία στη νήσο Σάµο. Η διαδροµή την οποία θα έπρεπε να ακολουθήσει σύµφωνα µε το υποβληθέν σχέδιο πτήσης, ήταν Μυτιλήνη-Ικαρία-Σάµος-Μυτιλήνη. Την 00:08:55 ώρα (00:09:58 χρόνος ραντάρ) της 11-02-03, σε απόσταση 4ΝΜ βορείως του Αεροδροµίου (Α/?) Ικαρίας το ε/π ΕΚΑΒ7 ανέφερε στον Πύργο Ελέγχου Αεροδροµίου (ΠΕΑ) Ικαρίας τη θέση του, ότι είναι ενόψει περιοχής Α/? και την πρόθεσή του να προσεγγίσει από ανατολικά στην τελική του διαδρόµου 33. ?ύο λεπτά και δεκαοκτώ δευτερόλεπτα (00:02:18) µετά από την παραπάνω αναφορά, το ε/π εξαφανίστηκε από την οθόνη των ραντάρ της περιοχής. Εικοσιτρία λεπτά και πέντε δευτερόλεπτα (00:23:05) από την τελευταία αναφορά ο Έλεγχος Εναερίου Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) κήρυξε το ε/π σε κατάσταση ανάγκης και άρχισαν οι προβλεπόµενες διαδικασίες για εντοπισµό και διάσωση από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισµού Έρευνας και ?ιάσωσης (ΕΚΣΕ?).


PDF DOWNLOAD png transparentDownload Full Report Files:

uk-label uk-label-danger
uk-label uk-label-danger
uk-label uk-label-danger
  • Προβολές: 12