Office: +30 210 9608080 - Mobile 24/7: +30 6981 000 578                       monada@aaiasb.gr

Select Language

E03/2021

info button 32 ΣΟΒΑΡΟ ΣΥΜΒΑΝ με Αεροπλάνο SX-ODS στις 28/01/2019

E03/2021

Τελική Συνοπτική Έκθεση

11/02/2021
ΣΟΒΑΡΟ ΣΥΜΒΑΝ    
Προσέγγιση
Χωρίς Τραυματισμό    
Καμία ζημιά
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ MUSCAT (OOMS) ΣΤΟ ΟΜΑΝ
28/01/2019
23:11
19:11
Αεροπλάνο
Μεγάλο
27001 - 272000 Kg
SX-ODS
AIRBUS SAS
ΓΑΛΛΙΑ
A320-232
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ORANGE2FLY
AERCAP
Εμπορική Επιβατική Αερογραμμών
NAI
E03/2021

Περίληψη:

Στις 28 Ιανουαρίου 2019, η αεροπορική εταιρία "Orange2fly" πραγματοποίησε την ναυλωμένη πτήση (ACMI) OMS 104 για λογαριασμό της Salam Air από το Ντουμπάι για το Μούσκατ.

Το αεροσκάφος αναχώρησε από το Ντουμπάι στις 18:34 UTC, ο Κυβερνήτης CM1 σαν επιβλέπων χειριστής (PM) και ο Συγκυβερνήτης CM2 είχε τον χειρισμό του αεροσκάφους (PF).

Στο τέλος της αρχικής προσέγγισης, επιλέχθηκε η θέση 1 (Flaps1) στα πτερύγια καμπυλότητας. Στα 2260 πόδια με ενδεικνυόμενη ταχύτητα 186 kts ο Κυβερνήτης αποσύνδεσε τον αυτόματο πιλότο και ανέλαβε τον έλεγχο του αεροσκάφους.

Κατά την δεξιά στροφή του αεροσκάφους στα 1840 πόδια για ευθυγράμμιση με τον διάδρομο προσγείωσης, ο Κυβερνήτης επέλεξε ρελαντί ώθηση κινητήρων (Idle Thrust) με αποτέλεσμα την αποσύνδεση της αυτόματης ώθησης (Auto Thrust) των κινητήρων. Στην τελική προσέγγιση, ο Κυβερνήτης έδωσε την διακυβέρνηση του αεροσκάφους στον Συγκυβερνήτη. Με αποσυνδεδεμένη την αυτόματη ώθηση των κινητήρων, η ταχύτητα του αεροσκάφους έβαινε ελαττωμένη και στα 290 πόδια (256 πόδια από το έδαφος) και με ταχύτητα 116kts, αυτομάτως οι κινητήρες μπήκαν σε πλήρη ισχύ (TOGA Thrust) και ενεργοποιήθηκε η προστασία απώλειας στήριξης (Alpha Floor) του αεροσκάφους. Το ελάχιστο καταγεγραμμένο ύψος ήταν 210 πόδια.

Την διακυβέρνηση του αεροσκάφους ανέλαβε και πάλι ο Κυβερνήτης και προσγειώθηκε κανονικά στις 19:11 UTC.


PDF DOWNLOAD png transparentDownload Full Report Files:

uk-label uk-label-warning
uk-label uk-label-success
uk-label uk-label-success
  • Προβολές: 53