Office: +30 210 9608080 - Mobile 24/7: +30 6981 000 578                       monada@aaiasb.gr

Select Language

2021-12

info button 32 Πληροφορίες για τη Σύσταση Ασφάλειας της ΕΔΑΑΠ 2021-12

2021-12  

26/07/2021
24/08/2021
23/09/2021
30/10/2021
Κλειστή    
Επαρκής Απάντηση    
Εκπαιδευτικός Οργανισμός EGNATIA AVIATION

SAFETY RECOMMENDATIONS IMAGE HEADERΚείμενα Σύστασης Ασφάλειας 2021-12:

Σύσταση Ασφάλειας 2021-12

Εισαγωγή Σύστασης:

Προώθηση ασφάλειας και πρόληψη ατυχημάτων / συμβάντων.

Σύσταση Ασφάλειας 2021-12

Κύριο Κείμενο Σύστασης:

Στην έννοια της προαγωγής ασφάλειας πτήσεων και της πρόληψης ατυχημάτων, συνιστάται ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός EGNATIA AVIATION να εισάγει στην εκπαίδευση εδάφους, ώρες εκπαίδευσης σχετικά με παρελθόντα περιστατικά και ατυχήματα, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών πτήσεων, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει και να αυξήσει την επίγνωση κατάστασης των μαθητευομένων χειριστών.

Σύσταση Ασφάλειας 2021-12

Ανταπόκριση στη Σύσταση:

Η απάντηση του εκπαιδευτικού οργανισμού Egnatia Aviation στη σύσταση ασφάλειας της ΕΔΑΑΠ 2021-12 παραλήφθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 23/9/2021.

[ΑΠΑΝΤΗΣΗ EGNATIA AVIATION στη σύσταση ασφάλειας 2021-12]:

«Αξιότιμοι κύριοι της Επιτροπής Διερεύνησης,

Επί της σύστασης ασφάλειας 2021-12:
Σύμφωνα με το Operations Manual [Εγχειρίδιο Λειτουργίας] και το Safety Management System Manual [Εγχειρίδιο Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας] του Egnatia Aviation ΑΤΟ [Approved Training Organization - Εγκεκριμένος Εκπαιδευτικός Οργανισμός], όλες οι αναφορές ασφαλείας καθώς και τα συμβάντα-περιστατικά ασφάλειας πτήσεων της σχολής κοινοποιούνται στο iTunesU (επίσημο web-based εκπαιδευτικό υλικό) και στο Students.local (επίσημη web-based πλατφόρμα ενημέρωσης) προς ευαισθητοποίηση, αύξηση της επίγνωσης των εκπαιδευομένων και των εκπαιδευτών πιλότων καθώς και προς συμμόρφωση. Π.χ. περιστατικό εξόδου αεροσκάφους από τον διάδρομο κατά την προσγείωση, την 12/06/2019, η εσωτερική διερεύνηση του οποίου αποτυπώνεται στο Hazard Log 224 που υποβάλλεται συνημμένα [Τα συνημμένα στην απάντηση έγγραφα δεν γίνονται διαθέσιμα δημόσια από την ΕΔΑΑΠ]. Ενδεικτικά της διαδικασίας συνυποβάλλονται ακριβείς αποτυπώσεις των συστημάτων όπου αναρτήθηκαν [Τα συνημμένα στην απάντηση έγγραφα δεν γίνονται διαθέσιμα δημόσια από την ΕΔΑΑΠ]. Επιπρόσθετα, η παράδοση της θεωρίας ΑTPL [Airline Transport Pilot License – Άδειας Χειριστή Εναέριων Γραμμών] συνοδεύεται από αντίστοιχα case studies [μελέτες περιπτώσεων] στο εκπαιδευτικό υλικό αναφοράς που παρέχεται από τον training provider (Pad Pilot) [Πάροχο Εκπαίδευσης], σύμφωνα με τα νέα Learning Objectives [Μαθησιακοί Στόχοι] της EASA (Area 100 KSA) [Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας, Περιοχή 100 - Γνώση, Δεξιότητες και Στάσεις είναι ένα νέο θέμα στη θεωρητική εκπαίδευση ATPL. Το θέμα δεν αποτελεί μέρος των εξετάσεων θεωρητικής γνώσης της ΥΠΑ, αλλά αντ 'αυτού αξιολογείται σε επίπεδο ATO (εγκεκριμένου οργανισμού εκπαίδευσης)].»

[Τα συνημμένα στην απάντηση έγγραφα δεν γίνονται διαθέσιμα δημόσια από την ΕΔΑΑΠ]

[Η ΕΔΑΑΠ χαρακτήρισε στις 30/09/2021 (συνεδρίαση Επιτροπής) την ανταπόκριση αυτή ως «Επαρκής Απάντηση» και άλλαξε την κατάσταση της σύστασης 2021-12 σε «Κλειστή»]

Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός να εισάγει στην εκπαίδευση εδάφους, ώρες εκπαίδευσης σχετικά με παρελθόντα περιστατικά και ατυχήματα, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών πτήσεων
uk-label uk-label-success
uk-label uk-label-success
  • Προβολές: 18